Friday, February 29, 2008

::aktiviti semalam::

semalam aku ingatkan nak pegi membuat terapi kaki bersame ikan ikan setelah tergoda menengok blog awek nie tapi tak kesampaian..knapekah..?
Sebabnye..semalam office ade function karaoke di Red Box Pavillion jan 8.30 mlm..tp aku sampai umah dh jam 6.30 petang..so tot tet tot tet..jam 7.15 br kuar umah..Singgah J.J Maluri beli kasut Vincci..Gedikkan aku..sampai depan Kenko dah jam 8.15..

Mane sempat...Huhuuh..menatang tue 30 menet..aku just buat Aromateraphy Foot Bath..oklah for RM22..Tue pown terlambat 5 menet..Cane nie cik diella...Organizer lambat..alaaa...tergode la ngan treatment kat Kenko tu..Sape nk teman kite bwat Fish Therapy..?

Along..?? Babe?? Leed?? My Yayang..?? and sesape jelah yg mo ditemanin..gwe bisa dihubungi di talian..xxx-xxx xxxx..ngehehehheheheeheheh....

How's my karaoke session..? Aku dengan berjaye nye telah menyanyikan lagu
  • Cinta oh Cinta *permintaan bos-bos dari pantai timur - ini adalah lagu dangdut ye
  • Pudar * lagu wajib
  • Sampai Menutup Mata * saje gedik nk cube
  • Gadis dan Bunga * i liikkkeeeeeyyyy
  • Tanpamu *Sebok2 back up opismate aku cik cikin..
  • Semoga Abadi *lagu nie sebenarnye nk suh staff br kitorang nyanyi sbb muke die cam Misha Omar..Tp die tak tau..jadinye...nghehehehehe
Over kan...Seb bek i tak nyanyi lagu bangau oh bangau..Oppss...ampun yayang...

tue pon aku gerak awl sbb cik gojes tak gojes sgt nie sudah janji dgn bodyguard kesayangan untuk ke Zuoq..Body guard aku nie kuat bahan aku..Antare nye

Aku: weh..pahal ko letak name aku table..bunguk ler ko nie
Kawan: Eleh...okler aku letak name ko..drpd aku letak capang..

Sungguh celake...sape tak paham sudah..malas aku nk explain..sape yg sanggup nk explain kat komen aku..silekan..aku tak marah..bahan lah aku..tak eraaannn laaa....

sowie la..segale sesi tiada visual sbb kamera aku blum berada di mesia...ahad nie kamera aku blk..ngehhehehe...

selepas ini aku kembali tiada masa untuk merindui sesiapa lagi sbb ade org akan pulang nun jauh di utara untuk meneruskan pengajian..so...no more u in kl..cheh mcm slalu jerk bersame...padehal "bersame" time keje jerk..muahahaha...I guess i will be missing u even tho how hard i tried to deny it...n i know nuthing will happen

sapekah die..? raaaaahhhhhhsiaaaaaaaaaaaa........just another stooooopeed crush

aku rase mcm dh nk blk sbb aku kene kemas umah..ngeheheheheheehe..lalalalalla...Enjoy ur weekend people..

9 comments:

Babe said...

weii nak ikut!!!

aku dah baca review tu dekat blog nicolekiss lagi tapi tak kesempatan nak buat!

leeds said...

diela sayang, nak ikut jugakkkkkkk!!

leeds said...

diela, ape email ko, ade mende nak citer.. hehe ..

leedselambe@yahoo.com

Dark @ng3L said...

babe..
jom jom..
bile ko free call aku..

Leed..
mari kite girls outing beramai2 ramai...

Diana Ishak said...

apekah itu treatment bersama ikan?
umah aku ada fish pond, kalau aku tau teknik dia, aku rendam kaki aku je dalam ni. abis citer.

Dark @ng3L said...

cik epal..
aku tatau plak die pakai ikan ape..

tp kalo test kt umah ko..kalo die geget ranap kaki ko aku tak tau..
ngehehehehhe

arkhaios said...

dila karaoke suara ctrl ayu..bila nyanyi, kcik jer suara...bila bercakap, masya allah..
hahahahahahahha..ko invite utuk komen pasal suara ko ke pasal capang?

tralalalalalala..
babinyer komen..

Dark @ng3L said...

bAdd..
eeii..mmg bunguk ler ko nie...
menci tau....

Anonymous said...

perlu menyemak:)