Wednesday, February 27, 2008

Kehidupan Biasa

Sawang dan habuk merata-rata. Bukan tiada aktiviti menarik cume masa tidak mengizinkan. Aktiviti menarik hanyalah jimbaan seorang diri pada Khamis lepas di Jln Ampang. Kenape seorang diri..? Senang mau pulang..Tindakan jimbaan seorang diri dibuat setelah mengkonfirmasi seorang rakan masih meneruskan tugasnya di situ..

Seronok..? Mau nye tak seronok..Dah lame tidak melakukan senaman di malam hari. Ade muka-muka yang kenal. Dan sekali lagi walaupun rakan berganti teman wanita...makhluk yg bergelar teman wanita itu tetap mau cemburu..Hello...bopreng ko tue..adik angkat aku buduh...ha....kan ker aku dh jadi penglipur tak bertamadun...baru nak berbunge-bunge bahase..hark tui..

Tak paham ler aku..ngan orang-orang ini..dan aku pun takdelah melepak lame sangat..jam 1.30 balik ler...kau gilo nk balik kol 3 pagi...tak kejelah aku esok nye kalo aku blk lambat..

Bagaimana hidup seorang diri di rumah..? Oklah..takde yang best pown..Balik keje pun lambat...tapi yang peliknye aku boleh bgn awl plak time mak akut akde kat umah...kalo mak aku ade tue..terkodek-kodek aku nk mandi..ngehhehehe...

Tetapi...Ahad nie mak aku blk..yay yay...jadinye hari sabtu adalah hari bertungkus lumus..Aku kene:
  1. Basuh kereta big boss
  2. Kemas umah
  3. Amik kucing-kucingku
  4. Treatment rambut (sampingan)
Kalo tetibe yayang aku nak pulang ke KL selepas aktiviti choral speaking bersama-sama anak muridnya...lagi bertambah la aktiviti jimbaan aku..Ye ker..? skali tido jerk kat umah..ngehehehhe..kitorang nie bukannye leh harap..

2 comments:

Hazmin said...

lama nk update kak? hehehe

Dark @ng3L said...

hazmin...
tue lah die..
bz lah..
ngehehhe