Wednesday, February 13, 2008

::Kerja::Kerja::

lately byk sunguh kerjaan yang mendatang...aku yg merangkap despatch nie sgt la penat ke hulu ke hilir..kene plak dengan kemasukan staf baru jumaat ini..mcm-mcm bende yang melambatkan keje aku..contohnya:

printer ofis aku rosak...dan printer itu adalah merangkap fax..scanner and fotostat

itu yg sgt-sgt menyusahkan. percubaan untuk mengelakkan diri gagal. aku kalah dengan perasaan rindu dan sayang. tp panggilan drpd ahli keluarga menyedarkan aku kembali..i'm trying people..at least aku berbangga aku dapat bertahan selame 6 hari tp suaranya...yes i know its only 6 days...but before tis its 2 days...harapan agar kejayaan ini dapat meningkat ke beberapa minggu dan beberapa bulan..n after that..

::i'll be alive again..hopefully::

mlm nie valentine's nite...ada ertikah mlm ini...for me..hari kaseh sayang is just an excuse to give presents and flowers to other people..i dun expect anything..oppss wait..i did expect flowers and teddy from my mum...ngehehe*rosak anak ini


5 comments:

Hazmin said...

happy V days Diella..

Dark @ng3L said...

Hazmin..
Happy vday 2 u 2...

Diana Ishak said...

happy belated V day ang3l.

Dark @ng3L said...

cik epal..
happy belated v'day 2 u 2...

en_me said...

kerja dengan ikhlas.. semoga berbahgia selalu hendaknyer..