Friday, February 8, 2008

Ish

aku nie di opis..tgh settlekan minute meeting..isnin nie bos aku nk tgk...huhuhuh...letih la aku jadi translator...org bercuti aku di opis sambil ditemani org tersayang...wawwaw...leh romen-romen dlm opis..ngehehehhe...ok tak org tersayang saye??...ngehehehhehe

nie aku dh abih...nie aku nk balik umah bukak lampu n idai baju sume...selepas itu kami mahu trus berjimba atau romen-romen di umah aja...ngehehehhe....

aku tgh marah nie..aku ade lah close with one of my ex...mmg sgt2 close la...skali tue dah 2-3 hari die tak angkat...skali tadi aku try cll gune no opis..skali die angkat...rupe-rupenye die tgh ade hal wit his ex..aku dh tauler hal ape kan..lantak korang la...skali tue aku dpt msg...jgn ganggu die lagi..apekah..?

ko yg terduduk carik aku untuk memujuk emosi ko bile ditinggalkan pompuan tue sbb tunang ngan org lain..pastu tetibe cani..lantak ko lah...susah jgn carik aku dh..terduduk lagi kalo die gie kawen..gie mampos sama kau.....

aku sedang meneruskan misi menguruskan badan..smlm aku 2 jam di gym...ya rabbi..hari nie..barai badan aku..huhuhuhuh....tak pe takpe...demi kurus...tapi disebabkan hari nie aku tak larat dan bersama si dia...ku batalkan hasrat ke gym..esok pown boleh kan..ngeheheheh...

till thn...

8 comments:

arkhaios said...

eh dilla..apsal gambo ko mcm haawwupp! ngehhhhhh

Dark @ng3L said...

bAdd..
haa??

leeds said...

beb dh tukar link eh?

leh aku link this new one or tanak, kot la nak privacy? heheee

miss u!

Dark @ng3L said...

leeds..
boleh jerk nk link...

takde maknenye privacy2 nieh...

ngehehhehehe

miss hanging out u guys...

Diana Ishak said...

ko nak kurus apa lagi syaitonnnnn.
ko dah slim and slender gituuu.
aku ni yang patutnya gi gym 5 jam sehari.
pun tak sedar diri, makan auzubillah!!

Dark @ng3L said...

Kakak Epal...
alah...aku tgk hokeyy jerk dlm gambo ko..

tp ko jage anak ko takkan takleh kuwus weh...mesti anak ko baik kan...

leh aa aku pinjam..

shazanateh said...

diela,
tak suka gak laki cenggitu.

i hate him. i hate him.

nyesal berbaik dengan dia pdhal selama ni gagahkan jiwa mengelak dari dia...

kak epal,
dila perot boncit.... yum yum!

Dark @ng3L said...

teh...
saba saba..ex r meant to be x la kot..
ngehehhe..

ape pomot poyot kite kat owang nie...

eeiii..tak cuker la...