Wednesday, February 6, 2008

Happy Chinese New Year

Happy Chinese New Year ppl...especially to my S.P...ngehheehhehe...we r like so macam biskut..but we haf each other when we really need it..lalalallalaal....

cuti aku takde plan..actually aku nk blk kg...tp disebabkan parents aku tak bagi aku tumpang kawan..takleh ler aku blk..cis la...sian aku tau..sesape nk ajak aku jln weh..aku mmgler sesangat free...ngheehhehee...

smlm aku pegi wat facial...siangnye ke hulu n ke hilir..ke opis hartamas..ke klcc untuk lunch hot plate yg sgt cedap itu..huhuhuh...aku nk carik sandal..sbb aku dh takde sandal agi untuk bawak berjalan..yang ade hanyelah selipar rm10 aja..kadang2 aku rase cam huduh sgt ler plak nk bawak berjalan kan...tp takde yg menarek di Vincci..huhuhuh...

jadi aku sudah bercadang untuk menonton wayang, operasi mencari sandal n berjalan-jalan seorang diri di pusat membeli belah...ngeheheheh..ade gadis mau ikut..??

0 comments: