Tuesday, February 5, 2008

Paintball

lalaalal....aku lupe nk citer pasal PAINTBALL..Yes...yours truly telah bermain paintball pade hari sabtu lepas di taman harmonis gombak..all I can say...Best giler..n yg paling best sebab aku TAK KENE TEMBAK..ngeheheh..How come..? Sebab aku satu team yang sangat gentlemen yg hanye menyuruh aku jage base n jage flag aja...ngehhehehehe...aku mati skali pown sbb pihak lawan tembak kene marker tp splat kene tgn aku..celake sial tol...

aku mmg susah sgt nk menyorok sbb org nampak aku weh..ngehehehe..pape pun badan aku tak sakit kene tembak..tp sakit sebab lame tak eksesais...cis la...pagi paintball tue kawan aku anta aku..kete die pakai...

habis paintball around lunch time...aku balik tertido..then bergegas ke kajang sbb nk gie berurut..sakit badan weh...pas urut aku gie amik kete...gie makan wit my girlfriends n blk aku trus pengsan sbb penat giler...

pix tak byk..sbb tak pakai camera aku...nie pun opismate aku bagi..lihatlah muke ku yang sangat rabak..


::Masih Sempat Posing..::


::Padil::Ang3L::Ekin::

3 comments:

ILHAM ASYIQ said...

aku men penbol gak sabtu lepas
weh, kena tembak la bes..
kang baru nak hapdet blog.. huhuhu

Along said...

ah. baru jumpe balek blog neh.

sowie.
ilang link :(

Dark @ng3L said...

Anum..
Weh..nnt kalo ade men paintball agi ckp aa..nk join...
aku takleh lebam..Aku memerlukan tenaga yg byk untuk keje...ngehehehhe

Along..
sampainye ati along ilang link...huhuhuh