Monday, February 4, 2008

mingguan

ari nie aku penat..penat yg teramat penat...semalam actually kami sefamily dikejutkan dengan berita opahku yg tiba-tiba tenat..sampai ke tahap seorang makcikku sudah membaca yassin..semua kelam kabut pulang...bile dah on the way..katenye sudah ok pulak..takpelah...perjalanan di teruskan..aku mmg dah bawak baju untuk semalam dan telah aku bagitau skandol-skandol dan rakan-rakan seperjuangan...bos aku jerk aku tak bagi tau..aku hengat pepetang sketler aku nk bagitau..


skali dlm kol 2 lebih die cll..aku lom sempat bagitau die dh bagi arahan bebyk dan pepanjang untuk Monday..Trus aku cancel n kakak aku pown nk blk KL..so aku ekot die jerlah blk KL..sampai KL around 7.30pm..Aku malas nk mkn..aku just mkn apple pie jerk..n dlm kol 9 rakan-rakan menjemput dan menghantar blk umah..

aku sampai umah bergegas keluar balik menyetelkan kehendak bos ku itu...kelam kabut menghantar mkn kepade seorang rakan...n bile aku sampai rumah aku bosan tahap cipan..haibs satu citer ke satu citer aku layan kat astro tue n aku rase aku terlelap jam 4.30 pagi...bosan...

dh dh..aku nk pulang...buhsan nie...esok la pulak sambung cerite ceriti untuk hari ini..lagipun aku ngantuk sgt nie...nk blk lelap dulu n tunggu kawan aku yg katenye nk teman aku mkn mcd mlm nie

4 comments:

david santos said...

Posting yang baik, Ang.
terima kasih

Dark @ng3L said...

david
tq..

Diana Ishak said...

ko tak bgtau aku pun ko lepak sini?
aku silambam ko kanggg

Dark @ng3L said...

cik epal..
alamak....jgnler garang2 weh..ngehehhe...

ari tue ade masalah teknikal...