Wednesday, January 30, 2008

Org Giler

*ikot rentak nrg* lalalalalalalala..lalalalalalalala..sini bingung sana pun bingung..

muahahahaahaha...ade org majuk ngan aku..mesti die tak ngaku die majuk ngan aku..ntah pape ntah...die kate aku emo..malas aku nk layan...peh tu nk bye aku...aku nie ingat nk pujuk blk..aku call 3 kali tak angkat...dei...bleh jalan aaa lu...

ingat aku heran...dulu bleh aa brader...pas aku sakit dan sakit lagi dek penangan ko...bek aku jadi ganas kembali..muahahahha....

tadi aku bg resignation letter kat bos aku...setelah ber'reason' dengan bos aku...bos aku tlh memasukkan surat perletakan jawatan aku ke dalam mesin shredder...mane staf tak ganas..dpt pown bos ganas...

tadi aku dh bantai mkn udang dan sekarang muke ku gatal seperti cipan....tapi takpe..ptg karang aku mau ke bangi untuk rawatan resdung..

skang aku tgh addicted blk ngan lagu Accidently In Love...dulu dh tak addict dh..nie start blk sbb opismate aku pasang lagu itu..layannnn.......

4 comments:

Hazmin said...

jom join kitaorg gi relax² kat phuket cuti raya cina ni..bleh release tension sket..mau ngak?

Dark @ng3L said...

hazmin..
mak eh..duit takde ler bang oi...
huhuhuhuuh

arkhaios said...

~seribu tahun...

mcm kene tapik jer terasa.... =.='

Dark @ng3L said...

bAdd
pahal nk tapik plak...dengki