Tuesday, January 29, 2008

hapdet hapdet

lalalalala...setelah beberapa tidak menghapdet...hhmmm...actually life has been pretty boring..except dikelilingi manusia pelik-pelik..tapi takdelah dikelilingi sangat..dia seorang aja..kadang-kadang aku pun tak tau ape yg bermain dalam kepala orang itu..malas nk pikir...

life penuh dengan tekanan kerja dan aktiviti bersama rakan2..ke sane sini....sesi haagan danz..sesi gelak..sesi bersame mak gule..aku melayan die nengok brg2 rumah.beli riben dan mengambik kotak2 bunga telor..opppss...yang pasti bukannye untuk aku..

tis year maken ramai yang kawen and bertunang...yang aku th sibuk skang is for my abg sedare yang akan berkawen bulan March in Ipoh...aku baru selesai melipat 1000 kotak bunga telur..lepas nie proses menggam riben n bunga2 di atas kotak itu...adehdehdehdeh...akan ku mintak upah..saket pinggang siallll....

petang karang after office hour aku nak berangkat ke puchong for my body treatment...adehdehdeh...aku dh tau dh ape punce aku kembali alergik...sbb slimming krim yang panas..apelah wei...slimming cream pown alergic kah...sialla weh..

jumaat ini cooottii...aku takde plan agi...ade gadis2 or sesape mau ajak keluar..? cepat-cepat b4 aku dibooking...ngehehhehe....tp mlm aku rase aku bz kot...ngehehhe...ade hal sket dgn gadis2 di rumah....lalalalla...kami ada episode rahsia..muahahahhaha...

sabtu maybe nk men paintball dgn bebudak opis..jgn jeles hokeyy..tp aku harus bersedia untuk saket saket badan..hadoih laa..cane erk...?

2 comments:

DiaHarris said...

wei babe. sgt sumbung okkk skang ni. huh!

coti tp tak g mana adalah sgt rugi okkk....

Dark @ng3L said...

dia..
ala sayang..nk gie mane...
takde plan yg menarek...lagipun bulan nie byk nak pakai duit laaa...

ngehehheehhe