Saturday, March 15, 2008

::Hai Obat Hai Obat::

aku di rumah dengan sakitnye ini..huhuhuh...miss lagi aku nak ke kenduri kawen tokei kapkek nie..huhuhuh..hampun ya atun..

kalo org tengok aku mesti ckp aku mcm tak sakit..tapi kalo org lain dh nampak saket dh..sbb aku rase aku penah lagi saket drpd nie kot..sbb tue salu masuk spital..tekak dan kepale aku seperti mahu membunuh..saket nk mampos..

aku gagahkan jugak makan ape yang ade...gagahkan jugak settlekan keje opis..teman jugak ler mak aku eli barang dapur...dan aku dengan jayenye bgn jam 8.30 pagi dan tidur kembali drpd jam 11.15 pagi sampailer ke jam pat petang..ngehehhe..

aku hebat..aku hebat..

nie pown aku dh nk sambung tidur kembali sbb pale aku nie dh jerit2..ngehhehehe...nenanti aku hapdet ler lagi...tunggu aku sehat sket..Tp nie gambo budak saket...over kan..sakit pown kene wat muke gini..mau kene tampor jerk ngan bapak aku..seb bek die dlm bilek n aku kat dpn dgn mak aku...

6 comments:

Diana Ishak said...

ko sakit apa beb?

migrain?

Dark @ng3L said...

cik epal..
aku saket tonsil dan seme-seme...

huhuhuuh

ILHAM ASYIQ said...

sakit2 pon nyempat bergedik santai

Dark @ng3L said...

anum..
haruslah..aku kan acare wajib bergedik santai di mana jua

arkhaios said...

wow...ngehhhhhhh

Dark @ng3L said...

bAdd
Ape yg ngeh nye..?geous