Wednesday, March 19, 2008

::aku Masih Di sini::

it's oredy 2 am n i'm still in da office. standard la..bile budak sales ade tender submission besok n selagi dorang tak settle...selagi tue jugakla aku tak blk..huhuhuh..actually aku dh tahap cipan babi tergolek tak larat nie...tp kire ok sket aa sbb drpd tadi aku dh tutup aircond..takbleh tahan siut..huhuhuh

mak aku dh sebok sebok nk bawak aku gie kenet..oohh sungguh saye takde mase..aku org ckp aku mengalami symptom2 high blood pressure..ye sy mmg mengalami tekanan yg agak tinggi..tp takdelah tinggi sgt..tp tinggi jugaklah untuk membuatkan aku tidak berckp di dlm opis..bile org tak ramai br aku berckp..

aku pening dgn kerenah masing-masing...ade saje care untuk menaikkan darah aku..tp merekalah penghibur hari di ofis..tp sekarang aku mengambil langkah mendiamkan diri..malas aku nk berckp..tak basuh cawan ker..tak flush jamban ker..tak tutup lampu bilik air ke..aku dh malas nk berckp..kalo di ajak membeli makanan aku ikut..tak di ajak..aku bisa sendirian..ngehehhe..pathetic..? not really..it's just da way i live my life..

org lain tak mampu memberi happiness pade diri kite melainkan diri kite sendiri..I learn that in a very hard way..Gembira yang pergi dan datang sesuke hati..Kondisi hati sekarang..? aku heartless..Malas nk kenal org..malas nk fall in love n in the end my heart suffer..

Social life..? tiada siapa yg nk bersosial life dgn aku..Aku mmg malas untuk bersosial di hari kerja...Matilah aku nk bgn esoknye..weken usually aku bz dgn family...aku byk dgn family..to make things up setelah aku jarang di rumah dulu...sekarang pown jarang jugak..but they know aku tidak berpoya-poya..kerja sampai saket..

org tak nampak aku saket..tp aku saket sgt2...sampai satu saat dan ketike when i couldn't take it anymore..aku ke tangge di bangunan pejabat dan menalifon seseorang dan air mata tumpah lagi kerna tumpuan kerja hilang gara2 badan yang telah di max dan kondisi tidak sehat..

dan bila ade yang bertanye..ke mane aku menghilang..jawapan aku hanyelah untuk berbicare di talian..hhhmmm...kondisi diri semaken pelik..

2 comments:

Hazmin said...

kenaper nie??

Dark @ng3L said...

hazmin..
takde pape..biaselah..tibe2 emosi melande..
ngehhehe..