Wednesday, March 26, 2008

::Sawang-Sawang Di Sini::

hmmm...lame gaks aku takde kat blog nie dan menulis..menulis ker..? ngeheeheh...bz wit tender..nie pown aku takde kat opis aku..aku kat opis hartamas..bos aku takde...die operation smlm..masuk skru kat lutut..muahahaha...men bola nye pasal..

bAdd ko leklok..agaknye kalo ko masuk segale bapak skru kot dlm lutut ko..*opppss....jalan laju2 sambil kontrol gojes

keadaan telah kembali normal..tapi kadang2 aku rase masih lagi ketensenannyeh...aku kire boleh handle stress keje..but not with people..korang agak2 leh tak bayangkan..korang yg eager nk mengajar org untuk bekerje..tapi org yg nk diajar tu memberikan vibe yang die tak nak terime n not ready pown untuk di ajar...salahkan aku yg terus cam..malas la nk ajak ko..bukannye ko masuk pown dlm pale otak ko...

dan kerjaan aku bertambah..i mean in terms of responsibility sbb bos aku akan coti untuk 2 bulan..yes mmg orang sume akan berhorey katak..tapi pade aku adalah bale yang dipanggil R.E.S.P.O.S.I.B.I.L.I.T.Y.

dh ler..aku mcm nk pulang ke opis dh nie...aku duduk di sini sbb keje..nie keje cam dh abis..kenelah balik opis..akan ku hapdet dgn cerite-ceriti perangai orang sekeliling pule..

4 comments:

Diana Ishak said...

aku pun sgt berharap bos aku masuk spital, masuk la skru apa2 pun.

Dark @ng3L said...

cik epal..
cian bos aku siut..
nie aku br masuk opis..
sbb td gie spital suh die sain cek..

byk keje la die takde..
ko nk teman aku wat keje tak..?
ngeheheh

arkhaios said...

hahahaha..aku suka laa perkataan ada titik2 tuh..nah error code..

[CT]
[paragraph 4]
Last word
- Add the letter 'N' in responsibility..


ko kutuk lutut aku!!!????

Dark @ng3L said...

bAdd
hish budak nie..tuelah...dulu time jadik QA sebok nk jadik tuan kopiraiter...skang nk jadi QA blk..?

ko rindu nk keje ngan resakse erk..?

lutut ko...???oppsss..terimalah kenyataan