Friday, March 14, 2008

::Apabila Kami Bersama::

knape bile cam ade org ajak kuar n aku nk saket pule..haruskah aku dok umah or pegi juga berpoya-poya..? tapi nnt saket aku kene maki ngan ayahande kat umah sbb die tau aku tgh saket nie...sial la weii...huhuhuhu

jap lagi nk deting-deting ngan seorang awek cantek n seorang orang giler yang "baek hati". knape die "Baek hati"...hhmm...rahsie...muahahahha..die maseh single n berbudi pekerti...tp ade perangai sawan dan lutut longgar..oppss..

yang awek tue..die single tak single sgt..takleh ngorat..nnt saye kene marah ngan abg kerajaan..oppsss...

dhla...merepek sgt dh nie..

6 comments:

shazanateh said...

satu hr tulis blog berapa kali?

Dark @ng3L said...

yayang...
suke ati kitelah..
ngehehhe..
*eksen sbb dh boleh online kat umah..

ngehehhe..
ala dulu time SII u tak penah komplen pown..

rekod penah pat kot mase kat sane

arkhaios said...

apsal baek ati??
celake..

Dark @ng3L said...

bAdd
apsal baek hati..

ko kan suke tolong-menolong..nnt kalo aku ade sewa umah..
ko nk tolong aku tak..

gaji aku tak bape besar nk bayar sewa umah..

oppsss

arkhaios said...

ba alif ba yaa...

Dark @ng3L said...

bAdd..
ha ha lantak..mencarut...mak kite marah...