Wednesday, December 14, 2011

Perancangan untuk Hari Ini

Peringatan: Ini adalah entri buang masa untuk mengisi masa bosan.

Ini adalah sekadar plan la kan. sebab manusia hanya boleh merancang tapi Allah yang menentukan. Petang ni balik aku nak mendobi..fuuhh..berikan lah aku kekuatan untuk melaksanakan hal yang satu ini.

Langkah langkah nya adalah:
1. Rendam tudum tudum dan anak tudum
2. Bawak turun baju berkaler dalam 16-18 helai dan masukkan ke dalam mesin basuh
3. Setelah 15 minit, basuh rendaman anak tudum dan tudum sekalian tersebut, perah dan idai (Ini kerja berat okkkaaayyyy)
4. Mesin dah berenti, idai pula sekawan baju tersebut

Memang empat perkara sahaja, tapi sakit blakang tuhan sahaja yang tahu untuk aku mengidai baju bajuan tersebut. Baju dah bertimbun, tudum2 dan 2 minggu tak berbasuh. Adoih...Jadi marilah kite gigih untuk hari ini.

Tadi ternampak status update orang di BBM "Lapar Prosperity Burger lak.." Trus aku pon lapa jugak. Padehal tadi dah makan biskut. ishh kalau dapat tu..dapnyeeee..



ha..tak sedap ke tu weh. sape nak bawak aku gie makan McD nie. Sape berani ajak kite kuar sile call atau watsapp ye. Sekian, terima kasih

0 comments: