Thursday, December 15, 2011

Compatibility

eh jap..nak tanye "kenape things will never be the same"? Untuk I ke? Ke untuk tunang? ehhh..ok back to reality diella

I'm following zodiacfacts kat twitter. so hari ni die kasik compatibility. but actually this is not the first time. tapi aku perasan bebalik compatible dengan Leo. bebalik leo..asal bersefahaman je Leo. Tapi yang jejantan Leo ni tadek keje lain nak meninggalkan aku je . pastu datang balik..pegi datang pegi datang. Haish.

Yang sorang exboyfriend lagi best.and yes die Leo. Minggu sebelum bagai nak cakap sayang aku lagi bagai. Minggu lepas dah bawak pompuan lain. Kemain kau semangat. Adoihla hai. Asal kau pening kau sayang aku. Asal kau pening kau rindu aku.

Ye aku tau Leo punye ego memang besar matahari. Eh...sentap mak nak.

Yang masalahnye sekarang ni yang rajin mendekat dengan aku memang Leo lah kan. tapi yang buat pasal menyakit kan hati Leo jugaklah kan. Yang menyejukkan hati pon Leo jugak lah kan. Yang aku nak mengadu bagai pon semua Leo jugaklah. Walaupun mengadu dalam suara ketat..tetapppppppppppppp nak mengadu.

dan yang tak bestnye..aku tak compatible dengan Scorpio. Tapi ade pasangan Scorpio. Cemane tu..jengjengjeng

0 comments: