Friday, December 16, 2011

Amok Lagi

Pagi tadi aku bangun dengan rasa yang tak best. Sebabnya if not aku sepatutnya I have something to do after my friend's wedding in Shah Alam tonight. But the it got cancelled du to some reason yang macam aku rase "ok fainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn". so die membawak kepada mood celakes harjad sampai ke bangun pagi tadi.

Boleh pulak ade yang menyakat bile aku tengah ketat. stress ok stress. dan memang sangat tak kelakar. but the funny thing was Aku tak cakap pun sebab ape aku amukan ablasa tapi dapat didetect. Demit..am i dat obvious la weh. dem dem dem

Sempena hal aku cancel malam ni..sat agi aku nak pegi wedding dengan penoh sesantek sekali. Padan muke kau nak peg karaoke kan. muaahhahaha..

After dat I'm off to Puchong to pick up my cousin sebab nanti die tompang balik kg. Wahahahha..kami sudara mara berjaya menghasut beliau untuk pulang bersama sama. so this weekend I'll be busy bergomolan dengan adik adik dan anak anak kecil. *cek duit cukup ke tidak nak bwk adik2 berjalan. Hampos aku wehhhh

hari ni aku berkebaya ketat. Setelah sekian lama tak berkebaya aku rase macam over dress plak gi ofic arini. Tapi lantak ko lah kan...hmmphhhhh

0 comments: