Wednesday, November 9, 2011

Semalam buat pertama kalinya aku berjaya untuk tidak sakit otak sebelum tidur. Yay!! Terima kasih kepada otak yang berjaya tak sakit. Eh..ahahahaha. Mood blogging macam dah timbul kembali. Sebab time sakit otak aku memang malas nak update sebab nanti sakit otak itu berjangkit. Paksa move on pon tak guna kan. Hadap jelah sakit otak tu sendirian. Eh tadi bukan ko cakap ko dah tak sakit otak ke diella. Sadap yuhhh..

aku sekarang ade obsesi baru. Obsesi hari hari kene masuk website nie. Gile kentang weh punye tahap obsesi. aku salahkan kesayangan 1 dan kesayangan 2. diorang ni jahat dowh.. mempengaruhi aku menghabiskan duit jerk.

itu cerita pasal obsesi. Ini cerita pasal weekend yang tak pernah kosong. Adoih. mak aku nie. berjalan kesana sini je. takpe. bleh paw. ahahaha. This weekend ke Melaka. Friday lunch time aku trus racing ke Melaka. Sabtu baru pulang. Sunday ade agenda dengan mak aku if I'm not mistaken. But standard la agenda dgn mak haruslah pagi kan. :)

As for today nak ukur jalan to Hospital sungai buloh. after free lah kan..ahahaha..tatau nak pegi mane. hmmphh..tgk lah cemane. haish. eh dah.nk sambung buat keje..shoh shoh

*ye aku tau update aku cam harjad sket. busy dowhhh

0 comments: