Friday, November 4, 2011

Aku yang Hilang

Aku tak suka dengan diri aku sekarang. Di tengah hiruk pikuk manusia aku rasa sunyi. aneh bukan. Bukan aku ak cuba. dah sehabis daya untuk aku mencuba. Cuba dua tiga hari lepas tu gagal. Apabila gagal, outcomenya sangat dashyat. Kalau aku jadi orang lain pun aku dah benci dengan aku. Paham tak?

Tapi Allah saja yang tahu betapa payahnya aku mencuba dengan sadaya upaya. I've done everything. Mula mula mengalihkan dengan cara tidur. Lepas solat Isyak terus tidur sampai Azan Subuh. Sekarang penyakit susah tidur pula yang datang.

Orang cakap senang jangan pikir. Tapi bila aku cuba lagi kepala berpikir. Berimaginasi sampai badan menggigil gigil..kepala panas dan terus sakit. Tapi aku akan terus cuba sebab kalau hati dia tegar dengan keputusannya yang tidak mahu membuat keputusan.

Aku perlu selfish untuk diri sendiri. Itu satu perkara yang belum boleh lagi aku lakukan after all these years. Semoga aku berjaya untuk tinggalkan semua. Insya Allah

Iya..ini Kisah Hati ku yang Terlanjur Cinta kan mu kerna kau Tercipta Untukku. Ko pohon kau Baik Baik Sayang dan Jangan Pernah Berubah because you are a wonderful person.

0 comments: