Thursday, July 14, 2011

Weird Week

I hate it when I asked a person is the problem related to me and they said no. But then treated me like I'm invisible. Aduh..gua ni takde hati dan perasaan gamaknye. Memang gua sayang beb. Tapi kalau ade bende gua buat lu tak suke..cakap je. Kadang kadang tuan empunye badan tak sedar bebende yang die buat tu menimbulkan rasa tidak senang pada pihak lain. So you have to tell that person. But if the problem is because of someone else don't make that person feels guilty tak tentu hala dan rasa tak best. Tertanya tanya..

Ape kau nak ni sebenarnye?
You want me to leave you alone?
Bagi space untuk sementare waktu untuk kau bernafas, berfikir dan tunggu sampai kau carik aku balik?
Nak aku sabar sampai kau bounce back but dalam masa yang sama still buat perkara routine yang akus elalu buat?

Aku boleh buat kesemua yang di atas but be frank with me. Hati aku ni dah banyak kali kene pijak..so Insya Allah I will get through this but kene bagitau la kau nak ape. Kalau in a relationship senang. If pasangan nak space or tetibe moody..at the end of the day kau tau pasangan kau tu akan datang balik sebab it's in a relationship punye status.

I'm suck in 'read between the lines' thingy. I need people to tell me want to do and how they feel. Kang aku interpet lain..aku ni kalau bab interpretation memang fail. Aku intepret kau ade orang lain dah manjang. Better to prepare for the worst kan.

Ok fine aku dah part melalut tak tentu hala dan sesi monolog seorang diri dah ni. Baik aku berenti menaip. Kang ramai je yang buat spekulasi dan buat konklusi macam macam. Dah dah..nak termenung jauh sat

0 comments: