Wednesday, July 13, 2011

Apabila sudah basi

dengan ini..aku dengan beraninya menyatakan bahawa benda dah basi. when I look back, things were different 3 months ago. Very very different. I guess there's no thrill anymore. Men kan ke like the chase. Yang aku ni pulak al sedia maklum terlalu bendul dan giving when it comes to the person I like / love.

So I guess we'll see jelah ek. But basi tak basi aku tetap sedang kumpul duit untuk bulan September. Not sure nak beli apa lagi but even if I'm not seeing anymore after this, hadiah birthday tetap akan diberi. Sebab? Aku dah berniat. Sama seperti aku memberi cenderahati kepada seseorang setelah pulang daripada Tioman tempoh hari. Walaupun hati dipijak hancur berkecai or dalam erti kata lain..my heart was smashed to pieces..Cenderahati tetap diberi sebab aku dah berniat. The trip was planned when were happy..so there're still souveniers for him. tapi itu cerita dulu..

Ini cerita sekarang..dah nampak dah dia ni start endah tak endah. Suddenly moody. BBM dah tak berapa nak reply. Kalau aku tak BBM dulu jangan harap aku akan terima any from him. Bukan mengungkit tapi patternnye sangat ketara dengan yang lain lain. Yes mungkin salah aku..I dun give enough chase and challenge to men. Sebab? Aku tak reti. Aku ini manusia yang sangat sarat dengan kasih sayang..so whether you are committed or not..once I'm going out with you..terimalah kasih sayang yang berbakol bakol..berguni guni nieh..ini pon aku tahan tahan kan limpahan kasih sayang aku pada orang yang tamau commit nieh.

kalau ikutkan hati aku yang gila ni..lagi byk aku tunjuk kasih sayang aku. Tapi aku berjaya tahan..sikit..hahahahahha..Walaupun di depan target aku mungkin nampak endah tak endah on certain details. Tapi aku tau nama penuh..tau tarikh lahir..ingat kampung dia kat mana..tau facebook nya (aku add tp dia tak approve)..tau twitternya (tapi aku tak follow) ..tau jugaklah serba serbi..walaupun aku nampak seperti tak tau all these details.

So kita tunggu dan lihat jelah kan bila bebetul tarikh luputnya..Instinct aku tak pernah salah!

0 comments: