Friday, July 29, 2011

aku yang sakit

sakit yang teruk tu takdelah teruk sangat. Tapi masalahnye suara takde ni. Actually Sabtu lepas aku upset ngan si omok tu. Bile upset mulelah tak sehat. Itu sakit ini sakit. Aku pun kengkadang benci dengan keadaan badan sendiri. tapi bak kate si omok..tu sume saikologi aku je. pandai jelah die. kalau aku semua saikologi..semua emosi. die tak tau aku ni wanita penoh ekspressi. hahahha..cam harem.

anyway..bile aku upset mulelah ke karaoke lah..pastu balik suare aku terus mute weh. Ahad menjelma..melepek je seharian di atas katil. Isnin MC. Selase kerja..Rabu EL lagi..pergh..tak larat weh. ubat die menggigil dibuatnye sbb dr tak mau kasik aku gune inhaler. Cukup amik nebulizer sampai 2 kali. die campurkan ubat batuk aku skali ngan ubat asthma. mak ni kalo kene ubat makan untuk asthma memang menggigil dibuatnye. jantung laju tak tentu hala. hish la..

ubat sebeban weh..siap untuk kahak ade course a,b,c dan d. bukannye makan sekali gus. abis A..sambung B..dan seterusnya..siot aaa..aku baru sampai B..ade lagi C dan D nie. Dr kate sbb bronkitis aku mengecut..so sbb tu berbunyik bunyik semput aku ni ha..camtulah die explain yang aku paham. apak aku je yg borak lebih sbb dr tu kawan die. byk klinik tak panel dan mahal pon takpe..janji kawan die. lepas tu anak die ni plak rasi dengan klinik tu nye ubat.

mak kan tekak mahal..oppssss...

semalam aku survey survey adiah untuk si omok tu. birthday die bulan 9 nanti. aku tengah terpikir nak kasik adiah ape. ikot napsu serakah aku ni..banyak aku nk kasik kat die nie. antaranya:

  • bateri BB - bateri die punye tahap kong memang menyakitkan hati aku lah kan. benci mak ok. mak dah la kuat meroyan. itupon nasib baik die tak layan. jd aku pendam jelah royanan aku untuk diri sendiri
  • kasut futsal - kasut futsal die dah jahanam. tp dh 2-3 minggu tak aktif main futsal. aktif besarkan perut jerk
  • wallet - wallet die memang dh nak jahanam pon. tp aku tak sure die suke jenis macammane. kang ikot tekak aku die tak suke plak
  • jam - ni ramai orang punye cadangan sbb orang kate die akan pandang jam tu hari hari. Tapi jam mahal wehhhhhh...mak takdo bajet la kalo dh nk sampai seribu. ni pun aku tak sure jam cemane die suke. yang aku tgk nk dekat seribu tu mengikut sesedap mata aku memandang la kan..wahahaha

aku tau die tak kesah dan aku tau dan sangat konfiden die takkan expect aku kasik ape ape pon. tp sebab aku ni kan sayang bagai nak rak. dan aku plak jenis suke memberi adiah. and aku ni jenis kalau kasik adiah suke studu orang tu cemane. barang ape die suke.

orang banyak cakap ngan aku..bagi jelah adiah pape..die mesti suke sbb orang bagi. Tapi..taktaulah..if dat person means a lot to me..aku akan seboleh boleh kasik adiah yang die suke.

Oh dem..this reminds me..anak kecik aku nye birthday bulan depan. ape nak kasik ye utk budak 2 tahun? auntie lala kasik awak educational punye mainan ok tak dik? kang aku kasik anak patung die tak main..kang sudahnye aku jugak yang pelok kang. hahaha..takpon die stunt nye anak patung tu. anak aku tu ganas. namenye seindah alan "azreen qirana"..tapi keganasan nye..boleh lawan muhammad aqil. eh itu anak orang lain..wahahahha

disebabkan mensurvey adiah la smlm aku tawaf KLCC..dh ade lah sikit sikit idea and corak mengsavingan aku untuk bulan ni dan bulan depan. tak raya la aku tahun ni. sebabnye:

  1. adiah anak kecik
  2. adiah apak
  3. adiah omok
  4. duit raya untuk anak buah dan kazen blom bekerja

lepas tu kan..lepas tu kannnnnnnn..smlm time aku jalan2 carik adiah untuk si along yang birthday celebrationnye adalah malam ini. aku lalu kat Folie Folie. OMGGGGG...aku terpesona..aku tergoda terkuciwa..dari kerana mataaaaaaaaaaaaaa...malangnya duit tak cukup..eh cukup sebenarnye tp nk saving kan untuk bebende di atas tadi..




lawa kannnnnnn..especially gambar no 2 tu. itu adalah pendant. die kecik je sebenarnye..tapi adalah sangat menggugat iman aku weh...siott aaaaa..tamau masuk Isetan dah pasni. huhuhhu..

sape nk belikan kite sempena adiah Aidilfitri...weeheeee

0 comments: