Friday, June 3, 2011

Blog oh Blog

aku rasa seperti malas nak tulis blog plak lately. Sebabnye..aku ni kan ke semua bende pon nak bercerita and aku tak rasa pun macam ramai orang akan bace blog aku. tapi aku tersangat la silap. Ade je rupenye yang baca blog aku. dan tetibe aku rase macam annoying bile orang buat assumption yang bukan bukan pasla aku. dulu I'll be like watdehel..gi mampos la. I'll live my life just like how I want it to be.

and it's also doesn't help bile mempunyai keluarga yang sangat besar yang SANGATTTTT PRIIHAATINNNNN kepade apa saja yang dilakukan dan juge apa yang dipakaikan oleh anak kepade Ajit nieh..gua tau gua salu jadi issue. korang nak jadi artis..tak payah susah susah..masuk je dlm family aku. Specifically anak bapak gua beb. sekelip mate femes terkenal meletop letop. gosip kiri kanan depan blakang atas bawah derrrrr..

oppss..emosi plak saye. dan tolong emosikan untuk orang lain skali. dan aku takleh lupa kata adik sedare aku.."alah depe ni memang suke nak bercakap..kang dah tadek modal..cerita lama pun leh bawak kluaq"..terkesima aku kejap dalam kesakitan perut atas betapa benarnya kata-kata itu. tapi aku rase dorang attack orang yg blom kawen je kot. sebab aku tengok yg dh kawen selamat je..

back to kenape aku malas nk blog..selain drpd sebab di atas. Lately ni aku mcm malas orang amik tau pasal suka duka aku. aku rasa ramai je suka melihat aku jatuh daripada aku berjaya. Tak kire la in terms of work..life and relationship. Kalau tak takkan la pernah terkeluar ayat

"aku nak tengok bape lame plak kali ni. Kalau kejap jugak aku gelakkan je"

aku tak kire lah kau waras tak waras pada ketika jam 3 pagi tu untuk kau keluarkan kata kata tersebut. Usually if you are in dat state you'll be more honest rite? so kalau ayat ini yang dikeluarkan oleh kau..layak ke kau jadi kawan aku? yes aku tak pernah bangkitkan hal ni face to face sbb bile kau dah keluarkan ayat ni secara automatik kedudukan kau sebagai kawan aku terus jatuh merudum.

baik kawan sekejap sekejap tapi one at a time. daripada kau duduk in a long term relationship but you are cheating on him or kau kawan trus 5-6 orang. fine if you are only having flings with all of them, tapi kalau kau treat dorang sampai dorang rase special..jgn ditanye kenape dorang meroyan and tuduh kau menipu.

sbb tulah kengkadang blog ni dh semakin sepi. malas malas malas. aku nk review movie pon malas. Lepas ni makin bertambah malas sebabnye aku baru beli buku Marian Keyes. huahuahuahua..life aku dah tak sehappening dulu. after few things happened..aku kaji, rombak dan pikir. baiklah macam ni je. Jumaat tengok Maharaja Lawak. Sabtu tengok Konsert AF. Ade movie best kite tengok wayang. Eh tp semalam je perasaan ingin ke LOUD sbb aku sentap *merajuk sebenarnye..:p

kesimpulan? tadek kesimpulan sbb aku malas. Hahahaha. lagipun dah nak lunch time. aku nak g lunch dengan kazen di G Tower. Jom weh..lapaq dowhhh

2 comments:

Anonymous said...

i suka baca blog u, kekadang sampai terbawa2 emosi i skali..hehe..anyway..good luck..

Dark @ng3L said...

miss / mr anonimus
time kasih for reading..i pon merepek repek je bajet orang tak bace blog i..hahahha
kire cam i cakap sengsorang dengan blog..

ok fine..tersaiko pule bunyinye..ngeee