Wednesday, May 11, 2011

Why Now?

2 kali aku menaip panjang panjang untuk bercerita..tapi semua aku Ctrl + A & Delete. Aku rase macam dah tak musim untuk aku bercerita pasal hal orang yang dump aku tapi datang balik. Situasi tetap sama..tinggalkan aku or MIA untuk bersama orang lain. Lepas tu datang balik. Aku dah lali. Tapi tetap aneh kenapa situasi ni berlaku.

Kenape baru nak sedar how worthy is dat someone when you are already not with them? Kan dah lambat. Yes I do believe in second chance but not I've been dumped over some other girls. Kalau sebab lain Insya Allah aku boleh kasik chance.

But all in all it doesn't matter dah kot. You don't matter to me anymore. Aku just nak bende yang tenang je sekarang. Taknak benda yang kusut kusut dah. Biar tak happening..janji jangan kusut. Not in a relationship pun takpe janji tak semak.

Happy ke aku sekarang? Maunye tak happy kalau baru jumpe anak dara aku itu..meh tengok muke anak dara nieh..



Entri lepas ni lah kite citer pasal die ye..Muke awak cam Aaliyah la dik..meh geget pipi seposeng sket..*gambar kene crop..mama die bajet artis..waaaaaaaaa...

0 comments: