Monday, May 9, 2011

Complicated?

I don't remember the exact conversation but he said that I'm complicated. Aku argue. Bila masa tatau aku buat hal yang kompliketed kat dia ntah. Jawapan dia..

Tak kompliketed konon. Tu dalam blog darkangel pe bende ntah cakap A very complicated girl

ok finee...mak terdiam nokk. aku tak boleh nak argue lagi dah. Itu description 3 tahun lepas. memanglah. wahh defensive kau ye wahai cik diella. Malas la nak tukaq..

Wahai yayang ku teacher di Sampoerna..bolehkah yu kasik ai write up kat description yang bes? Otak ai malas nak gerak la. Aku malas nk mintak kat copywriter tersohor. Kang die claim chilis beribu ribu lemon. Cemane?

Aku hutang entri review movie Thor & Too Fast Too Furious 5..Oh ye dan juge review buku Marian Keyes. 2 of it actually. Adoih..Lame tak buat entri berilmiah trus cam jem otak aku. Eh ilmiah la sangat kannn. takde maknenye.

Lately jarang update. Maaf sebab malas yang teramat sangat. Sebab lain adalah ai busy. dah malas nak elaborate ye anak anak. Disebabkan aku tersangat lapa tapi kene jadi penunggu kat office dan juge menyiapkan proposal, jadi aku akhiri entri dengan lagu Grey Sky Morning - Hilang Rasa Cinta.

Lagu tiada kena mengena dengan aku. Tapi aku rasa macam dengar J Rocks nyanyi..Ke perasaan aku je weh kerna terlalu obses dengan J Rocks?
Aku bukan yang sempurna
Ibarat kaca dan permata
Aku insan atas nama cinta
Kau menerima cintaku dalam apa saja

Aku
Hilang rasa sayang
Hilang rasa benci
Hilang segala janji
Termeterai di hati
Tinggal hanya mimpi
Untuk selamanya

Aku
Membiar engkau pergi
Jangan kau tangisi
Ku korban cinta suci
Berakhir di sini
Ku doa kau bahagia bersama dirinya

Berkecai kasih yang tercipta
Ibarat kaca dan permata
Aku insan atas nama cinta
Kau menerima cintaku dalam apa saja

Aku
Hilang rasa sayang
Hilang rasa benci
Hilang segala janji
Di sini ku doa kau bahagia
Bersama dirinya

Aku
Membiar engkau pergi
Jangan kau tangisi
Ku korban cinta suci
Berakhir di sini
Ku doa kau bahagia bersama dirinya

Aku
Hilang rasa sayang
Hilang rasa benci

0 comments: