Wednesday, April 20, 2011

Kehidupan aku yang lately..

hoish ape ke punye tajuk da..konon melankolik la..tampa nak? hahahhha..ok fine..I'm updating this blog just for the sake of updating it. Sebabnye tadek yang menarik pon dalam perjalanan hadup aku lately ni. Oh yang hari ahad aku berjaya menjadi warganegara Malaysia yang berjaya membayar tol di kesas hampir rm20. Sebabnye?

Hantar mak ajis ke USJ = RM4.40
Pulang ke TCI beli lauk untuk makcik aku (pak ajis jimbarion dgn kengkawan di kg) = RM4.40
Kembali ke USJ mengambil mak ajis = RM4.40
Kami pulang ke TCI  = RM4.40

kenape aku tak stay je kat Pyramid seperti biase? abeh tu makcik aku kebulur kang kat umah die makan pulak adik empat kaki aku. dah terpakse aku Emergency leave nnt satu hari sebab kesedihan (ok fine lawak hanye setengah org je yg faham).

kehidupan agak bertenang kebelakangan ini. melayan celoteh adik sedare aku yang tengah exam. melihat gelagat menusia sekeliling yang dengki, selfish dan drama *oh mungkin mereka tak sedar. penat..letih sume ade..mental aku yang penat..

oh ade juge sesi confession semalam..heart to heart talk. kesimpulan? tadek kesimpulan pon. malas aku. gaduh bertekak baik balik bertekak lagi sentap sane sini rindu marah benci sayang..sume bercampur jadi satu. Jadi lantak kau lah disitu. Eh tukar ayat..kang dikatenye aku marah. Ish susah la..aku CCL dikata marah..ada yang tak puas hati..sesungguhnya dah tak berperasaan..tp happy la tgk muke kau dpn muke aku. tapi jgn kau pertikaikan kenapa ekspressi muke aku cani. sebab sejak 2-3 minggu lepas, muke aku memang numb.

tapi sebentar lagi ade sesi meregangkan urat saraf dimuke bersame copywriter tersohor..eh tersohor ke..jadi yang di Cyberjaya..di Sampoerna..dan juge di Petaling Jaya tu..tinggal ye..aku nk g makan ngan Babad. eh salah lagi. die kate die teman je..die diet kot..ke die kumpul duit nak kawen? tapi kawen dengan sape..jap lagi aku siasat kenape die takmo makan..

sebelom aku mengarut dengan lebih lanjut saya tinggalkan anda semua dengan pesanan "orang yang berdiam tak semestinya hati nya sedang tenang". Assalamualaikum

p/s pahal aku tetibe muslimah di perenggan akhir..? mak terkene panahan ini inianwarhadi kot. Selamat menonton..eh sempat promo

0 comments: