Thursday, April 21, 2011

Jejaka Baru

aku ada jejaka baru..sila lah lihat..jejaka ini sungguh la lawak weh..terus buat aku kensel nak kawen ngan nabil dan zizan. eh teringat konversasi semalam ketika lunch dengan bapak ayam..

Kami sedang berborak pasal Maharaja Lawak
Aku: Weh..aku ingat nak kawen ngan Nabil la weh
Bapak Ayam: Tapi die player dowh
Aku: Mampos aa..die kelakar..eh tapi nak kawen ngan Zizan jugak sebab sore die sedap
Bapak Ayam: haah kan..ko dh dgr lagu die ngan Dina tu..
Serentak bersame: Sedap kannnnnnnnnnnn..

ok..lari topik sudah..berbalik kepada jejaka baru itu. Video die majority slang utara. Dan kelakar sebab kengkadang die memberi ayat kelakar expressionless. muke macam tak bersalah. seperti kata bapak ayam.."Muka anak cina mintak sepak" ok fine babad ni mmg kuajaq.

antara video yang aku suke adalah nama pon sampah, serta paksa dan typical local film.drama scenes. Mak sookaaaaa...

"and and and...freedom of gender"..Serius anak pak radin dan boboy kene tgk yang ini..(ini adalah dialog dalam serta paksa)
"hang setuju tak kalo aku kata semua oghang time dia kecik..tak kegha la kecik byk ka kecik sikit dia kencin dlm seluaq" (dialog dalam nama pon sampah)

dik..hang nak jadi adik akak tak dik? dakkk....akak tak makan oghang haih. akak cubit jaaa..wakakakakka

okdahbaiguastress

0 comments: