Friday, April 22, 2011

Aku rindu

• Aku rindu pagi pagi makan kat pantry ramai ramai
• Rindu nak dengar ceritera yang direka reka oleh seorang manusia. Cerita dia confirm gempak seperti kereta terlanggar binatang buas. Yelah kereta kau jelah yang ada idung.
• Rindu nak berspark

• rindu nak melepek di meja Cinta Hatiku
• rindu juga nak melepak curi tulang di meja mak ayam..curik makanan beliau dan juge bergosipan
• ish..Rindu nak lari ke tempat IT untuk tidur dan merehatkan diri (ok curi tulang lagi)
• Rindu nak suruh teamlead bawak nasi goreng tok ani nye itu
• Lagi rindu nak berlarian larian on the floor melihat hasil kerja orang lain (motif adalah boleh bahan tapi kadang kadang kami yang stress) - tambahan..favourite aku adalah si speky buta warna sebab bila warna sungguh lari aku rasa dia comel. dan bila die kene ubah aku boleh tidur..ok fine aku kuat tido

• rindu nak tolong habiskan kerja assistant teamlead sebab die sangat busy tgk tutorial atau bleach. tapi tadeklah rindu sangat tp aku suke je
• rindu nk tonggeng tonggeng restart PC..hahahahha cam harem ini statement

Tapi terpaling paling rindu dan tak boleh blah adalah apabila dibahan oleh manusia manusia gergasi. Hish la..I admit that koranglah menceriakan hidup aku. Walaupun korang ni macam lahanat kengkadang..ok fine mind my language..tp ape korang rase kalau..

manusia jalan tepi tempat korang..secara tibe tibe die tarik ponytail korang pastu lari gelak gelak
korang sedang tekun wat keje..dengar nama kene panggil toleh je ade marker depan mulut korang
segale stment yang keluar drpd mulut krang pantang salah cakap sume kene twist
dibahan seumur hidup dengan "buat kuku" "felicia" dan macam macam lagi

Kesimpulan entry ini? Aku rindu kejadian kejadian di SII nieh.

4 comments:

Sii in My Heart said...

sy pun rindu suasana sii yg havoc & ceria! oh ya, jgn lupa teh o aunty mary yg sgt mari!!!

xoxo

Dark @ng3L said...

oh..auntie mary itu adalah kegemaran badiuzzaman tuh..

arkhaios said...

aku pon rindu gak tgk telatah ko mempomen PC itu..ngeahahahahaha..

hanya mampu geleng kepala, dan merapatkan muka aku mghampiri dual-skrin komputer sambil menghirup kopi anti meri yooo..ho ho..fast and furiousssss..

Dark @ng3L said...

haipppp...shhhh...diamlah kauuu...
IT kan kerek..sebelom dorang upah mcm2 bek aku wat sendiri..