Thursday, April 7, 2011

Insiden Tengahari Semalam

Di dalam Lif:

Seorang gadis daripada floor mane aku tak ingat
Gadis: Kak..Office tingkat berape?
Aku: Tingkat 23
Gadis: Ooo..Air Asia punye office tingkat 23 ye?
Aku: Eh akak bukan keje Air Asia dik* building aku ade office Air Asia..Call Centre I think not sure
Gadis: Eh Sorry *sambil pandang aku atas bawah
Aku: ...

Aku anggap die tak nampak lanyard aku yang terang terang tulis name company aku..tak bermakna akak berskirt pendek, berkasut tumit tinggi dan berkemeja ikut cutting badan akak keje ngan airline dik oi..adoiihh..

Trus teringat kepada baju yayang ai yang berwarna merah itu..yang..hang dah pakai tudung kan? campak sat dress tu kat ai..bleh ai feeling feeling tarik beg nek kapal terbang..wakakakakkka..tp nak naik MAS jer..bleh? wweeeewwuuuuu....

1 comments:

Teh said...

wakakaka...

eh bole ape pakai tudung, pakai jugak baju tu... pakai dengan suar la...

tp... ada tapi..

masalahnya baju tu i dah tak muat okeyh..... disebabkan pembesaran yang terlalu sihat... muahahahha...

kalau nak naik MAS jeeee... kena laa pakai kebayeeeeeeeeeeeee.....kain belah sampai peha...

ada berani?