Monday, April 18, 2011

Amuk Tak amuk sangat la

I ade bende nak cakap ni
Ape die *sambil pandang dengan pandangan tajam
Errmm..I ingat lepas bulan empat I tak nak jumpe u dah tau B
Apsal?
Sebab..you tau kan sebab ape
Dah tak payah nak pikir pikir..Alasan you tak valid langsung

Aik..tak valid kau kata. Yayang...cemane nieh..die kate tak valid. Padehal aku rase cukup valid dah alasan aku tu. Orang tertanye..kenape kau tak jumpe apek kau. Apek aku dah ade gf. Lagipun for the past 3 months manjang nak carik gaduh je dengan aku dalam bbm. stress mak ok.

Ape kisah yang ini? Yes die pernah tipu aku. Aku dah pernah cakap aku tak mau kawan dengan dia dah. Tapi OMG die adalah sangat sabar ok. Aku cakap takmo kawan pun hari hari message. Cair aku..So aku pun accept die lah sebagai kawan. Memang aku jenis camni. Sape pun yang buat aku sakit hati..tipu aku or tinggalkan aku..aku akan cakap aku takmo kawan. Tp kalau die sabar and bersungguh sungguh nak jadi kawan aku, of course aku akan accept die jadi kawan aku.

Contoh seperti Papa. Die orang kedua aku bercinta beriya iya. Orangnye tak hemsem pon. Umur time tu lapan belas hokenggg. Aku sayang ya hamat. Tapi kau tau jelah lelaki umur camtu memang nak tak nak je bercinta. Lagipun aku rase kitorang break up pon sebab kengkawan die. *pa kalo ko bace ko tau kan mama maksudkan sape kengkawan ko tu. Our break up was ugly. Very very ugly. Aku sampai tgk muke die pun tak boleh. Eh memang aku benci dengar name die pun. Mula2 die biar..lepas die cuba jadi kawan aku..die cuba dengan sabar. walau aku fire or perli die macammana pun..die usaha gak..so Sekarang die jadi kawan aku. And plus..die boleh buat aku dengar cakap die..aku kan suke orang controlling. contoh:

Ma..ko jangan nak memacam ek kalo aktiviti malam tu. Aku jerit panggil ko balik aku dapat ko aneh2 kat sane*ayat diubah mengikut kesesuaian
ah..gi mampos aa..ko nak wat pe pon
alah..aku cakap la aku ni pakcik ko
Ko ingat orang nak percaye
takpon aku cakap kat bonzer ko bini aku lari drpd umah..sebab kalo aku jerit mama ko mesti pandang kan..?
ko mmg celake..

Konversasi adalah awal tahun ni. Cam haram kan..but i know it's for my own good. So kalo aku memacam pown aku tau die tadek kat KL..wakakakka..eh skang baik dh Pa..dok kau di Kelantan tu leklok ye..muahahahah

Kalau ko sabar dengan aku..aku 10 kali ganda boleh sabar dengan ko.

Back to the one dat I saw the other night ago. some people might think it's a big mistake to see him. But sape yang dengar marah marah aku..ketidak puasan hati aku..detect aku punye sedih..tenangkan aku sejak 2 minggu lepas? Orang yg konon2 baik dengan aku? Tak dapat jacckk...kawan time senang boleh laaa..n yes..memang dia. Dia faham aku taknak jumpa dia time tu. Die just layan sembang aku..* bile die boleh layan la. time die keje mampos tak layan. So lepas emosi aku stabil..aku jumpelah die lepas aku balik drpd Tioman. OMGGGG rindu giler babeng okkkk. die dah gelak gelak cam shaiitoonnnnirajimm. Mengong ko B..

No i'm not talking about Shidot n yayang. Itu exceptional sebab dorang dah kawen. dan dorang sangat kenal aku. oh shidot adalah kawan paling sabar dengan aku..wakakakka.. p/s bile nk breakfast nasi lemak favourite weh? parents aku tak ske..tak feel makan sengsorang kt umah

Ok ini pasal orang lain. Kalau aku boleh sabar dengan kau. Pegang pade kata kata kau yang kate" kite baru nak kenal ni. so sabar k". tapi bile aku buat bende kau tak suke dengan senangnye kau cakap "oh you turn me off". Bleh gituu...?? I can give a long list of how you turned me off...but aku sabar and bleh je abaikan berpegang pada kata kata kau yang we are still in the getting to know phase.

And after our last phone conversation..after a week..last Sunday aku bukak ruang untuk kau berkawan dengan aku. Tapi kau macam blur kan. adoih la. Kau terlalu obses dengan your past. comparing me to your ex fiance.

ex tunang i tadek pun camni
you ni tak macam my ex

kang aku compare ngan abg dobi kanghaaa...abes tu apsal la ko tak carik tunang ko balik. kan ke senang. Takyah la susah susah nak try start a relationship with someone else. Selagi you are not finished with the comparing ur current girl with ur ex phase..you will fail each time you will start a new relationship. udah udah la tu..ex ko pun dah tinggalkan ko 2 tahun lepas..kesian kat gadis seterusnya..kat aku tak payah kesian sebab aku tau jaga diri and aku tau bile nak bounce back.

ko kate nak kawan..aku bukak ruang nak berkawan dah kau plak cam tak nampak..hadoiyai.

So I guess I'm back to singlehood since last week. Still in da midst of rearranging my priority. Dah betul dh ni sket sket. Boleh tak after this malas nak kasik chance kat orang? Penat dowh..bile aku tutup, beriya iya..bile aku kasik peluang untuk kenal aku..cepat beno give up nye.

Effort mane effort???

Tuhan takkan campak something depan mate ko. Rezeki takkan jatuh bergolek dan perempuan yang menepati citarasa kau takkan tetibe muncul dan melutut depan muke kau.

Aku tak pandang paras rupa..aku tak pandang harta..rupa biase biase pown takpe..harta asal cukup makan pakai sudah..janji aku tau die sayang aku and aku secure dengan die..bak kate seorang kazen..

"saya tau taste awk..rupe dan duit asl cukup sudah..janji nampak yang sayang awak kan?"

Pandai la awk..tiommmm sket meh..dah dah nak sambung minum air bergelen gelen..perut mak angin la nokk..byk minum kopi senfren arini...sekian royan tak royan sangat drpd diella aziz

0 comments: