Monday, April 18, 2011

Jawapan Rempit

Aku: Weh..b aku tu idop lg ke..atau dh mati?
Seorang kawan: Mati kot...hahaha
Aku: Oh..senangla kalo begitu
Seorang Kawan: blh aku masuk line,. hahaha
Aku: tak dpt jack
Seorang Kawan: Den pun x hingin peah..hahahahaha
Aku: Hah..standard jawapan rempit

ini adalah konversasi aku bersame sorang kawan pagi ini. kenape aku kate jawapan rempit? cube korang bace contoh di bawah..aku rase majority pompuan penah kene cani..

Situasi 1:
Lelaki sedang menyiul nyiul ingin menarik perhatian seorang wanita berdekatan dengannya. Wanita tersebut bolayan (apa kau ingin wanita tu anak tikus). terus lelaki mengeluarkan stetmen "ko ingat ko cantik sangat?".
Kesimpulan: Cantik jugaklah kan..kalo tak cantik tadek la nk tarik perhatian pompuan tu

Situasi 2 (ini diceritakan kepada aku - terkena kat junior skolah aku *tapi aku olah balik sbb aku tak ingat dialog sebenar)
Sekumpulan budak skolah pompuan lalu di hadapan sekumpulan budak lelaki
Lelaki: mengeluarkan kata kata nak berkenalan ke..pe bende ntah..*standardla budak skolah kan
Perempuan: ak alah..muke macam tembok
Lelaki: alah..kau tu muke cam dugong
Kesimpulan: In the first place, lelaki tu jugak yang nak mengorat..dah kene reject trus sour grape?

Aneh kan manusia bergelar lelaki ni. Bile ken reject..ayat keji berbakul. Adat la kan..kadang kadang pancingan ko mengene..kengkadang tak kene..kenape perlu sentpa bile kene reject..Hadoih la..aneh dan tak suke.

0 comments: