Wednesday, March 16, 2011

Pelik

Sedang mendengar radio dan terkeluar lagu Liyana Jasmay..Time aku dengar seperti kumpulan Coklat pon ada..korang dengar sendiri lah ye

Kata-kata yang kau beri::Ayat manis ku takkan peduli::Kerna kau lelaki::Cakap cinta tapi dusta::Madah indah intan dan permata::Engkau pura-pura::Hentikan semua::Kata-kata dusta::Usah kau ungkapkan cinta::Sakit::Ku telan pahit::Ku rasa perit::Ayat kau romantik::Jelik::Kau lagak baik::Rupanya plastik::Engkau memang pelik::Cakap cinta tapi dusta::Madah indah intan dan permata::Aku sudah tak percaya::Oh entah dimanakah::Lelaki yang setia::Mula dari saat ini::Aku inginkan kau pergi::Jauh dari sudut hati::Dan takkan kembali::Akan ku padamkan semua::Kisah cinta yang luka

Haish la. memang pantang la bile hati aku dah ok. Baru nak kasi explaination? Baru nak tanya khabar? Aku mintak tolong boleh? Tolong jangan usik hati aku ini lagi. Aku dah bukak lock hati aku yang penuh plaster ini untuk lelaki lain. Jadi tolong jangan mintak aku penuhi permintaan gila kau itu

Kau kata kalau boleh kita menjadi seperti biasa sampai kau kawin? tapi kau kawin dengan orang lain? Binatang pun ada hati bang. Maaf, hati aku yang aku pernah kasik dulu tu..sudah aku simpan jauh. Airmata aku? Last hari sabtu lepas..Airmata lega sebab apa yang hati aku cuba bagitau aku kebelakangan ni adalah benar. Totally true.

You want to be friends? Fine with me. Tapi jangan expect aku treat kau seperti dulu ya. Are you fine with it?

0 comments: