Friday, February 25, 2011

Saham oh Saham

Ape ade dengan saham? Saham boleh menaikkan self esteem. Wakakakak..boleh camtu?

Actually aku baru pakai balik aku punye Premium Beautiful. Aritu berenti sekejap sebab malas, kejap rumah sane kejap rumah sini sampai aku tak sure PB aku kat mane. *sebenarnye dengki sebab yayang aku dah pakai PB. So tak boleh jadi kene pakai bersama sama walaupun kami mempunyai hubungan jarak jauh. Lallalalalal

I need to re-adjust again my sleeping time. Actually few things. Dah cukup lama aku rase lately ni aku bangun lambat untuk weekend. If bangun awal pun konfirm akan tido sepanjang hari. Jadinye kene tukar ni. Cukup la kot untuk empat bulan kan.

Tak cukup tido
Tido ikot time kelawar
Heavy make up during weekends
Macam macam jenis makanan dan minuman yang masuk dalam badan

Ni semua penyumbang faktor yang buat sakit kulit aku assalamualaikum kembali. So I have to la kan. Bermakna cuti jimbaan la. Sebab cuti jimbaan sebab dengan bercuti jimbaan aku boleh mengelakkan keempat empat perkara di atas. waaahhhh gitu..so senang kan hidup aku.

Aku tau ade yang akan sentap kalau aku tka keluar ni kan. Tapi mak nak cantik nokkk...Kalau tak jaga..tak berbaloi la mak punye usaha pakai korset dengan makan jamu ni kalau dilenjan juge badan ke aktiviti tak berpaedah kan. Sudah wajibulghunnah ye anak anak.

Dah dah..Dah hampir time lunch ni. Lunch bersama gadis gadis ye..teetttttttttt

0 comments: