Wednesday, July 7, 2010

kerang oh kerang

semalam dapat juge aku makan kerang bakar. mule-mule macam nk kensel je sbb siang dh blasah siput sedut. tp disebabkan ade orang hati senang sebab kenderaan dua tayarnya telah pulih seperti biasa..jadinye..die ikotkan jugakla keinginan kerang bakar aku tu..

tadeklah sodap sangat pown..biase jer..tp sbb teringin kan..jadinye..laju jelah ngap ngap ngap nye..siap kene rebut rebut agi ngan orang kan..wakakkakaka...

dalam ati aku ni..macam ade batu besar duk dalam tu..malas nk explain n malas nk citer..tp cam rase lemas ngan diri sendiri..rimas ngan keadaan sekeliling..

ok entri ini memang tiada motif sebenarnye..ianya adalah disebabkan oleh minda yang letih...otak yang bekerja lebih masa..dh terlebih berpikir dh aku ni..boleh tak nk suruh otak aku ni berhenti daripada memikirkan bebende yang menyesakkan pale otak..?

cane nk suruh die omit bebende yang tak berkenaan aaa? ish susahla gini...stress aku stress...dahla..nk sambung ngarut ape ntah lagi kt ofc nie..nak buat checklist kot..

0 comments: