Wednesday, July 7, 2010

Knight & Day

da other day..ade orang nak tengok wayang..tak nyempat nyempat..kalo nak ikotkan..aku malas..sebabnye aku tak bawak sweater and tadek mood pown nk tengok wayang sbb nk settlekan segale bil bil...almaklumler..baru dapat gaji..

tp sebab ngenangkan die dah layan aku makan char kuew tiao kat Doli..aku turutkan jua lah katenyeee....kitorang nengok cerita ini....



Summary
June Havens finds her everyday life tangled with that of a secret agent who has realized he isn't supposed to survive his latest mission. As their campaign to stay alive stretches across the globe, they soon learn that all they can count on is each other

Review aku
susah nak cakap sebab aku memang chenta sama Tom Cruise & Cameron Diaz..so macam suke la sangat aku kat citer nie..pade aku seperti aneh sket Tom Cruise berlakon citer tak bape nak serious..Cameron Diaz as usual mmg sangat charming..chomel dalam kegelupurannya di dalam movie ini..

bykla adegan kurang masuk akal..sbbnye Tom Cruise hero yang boleh menepis tembakan bertubi-tubi..tembakla cane pown..tadek satu pown kene die..ebat abg tom saye itu..

so kalo korang memerlukan hiburan ringan..silelah tengok abg tom dan kak cameron ku itu ye..

SELAMAT MENONTON

0 comments: