Wednesday, July 7, 2010

Certain Things in Life

banyak bende is runnning in mind right now. Nampak ceria..seronok sana sini..tapi kepala yang kusut ni sampai bile ntah aku pown tatau..pertama kali aku mintak tolong orang sana sini..tapi masih gagal..paling aku terasa hati bila orang terapat pon susah nak tolong..I mean as in usaha untuk tolong aku. aku mintak tolong bukan nya ke arah kejahatan..aku mintak tolong untuk ke arah kebaikan. Kebaikan sangat sangat..susah agaknya...

Takpelah..aku sabar je untuk masa sekarang dan aku anggap belum rezeki dan ada hikmahnya. aku dah nak habis daya dah ni. taktau nak carik kat mana lagi ni. oppss..ini bukan pasal isu wang ringgit..ini isu lain..

Dugaan sungguh kali ini..but thanks who's always been there to listen to my crap..and him who always have the high level of patience when it comes to my crankiness..ye aku suke carik gaduh kalau aku penat. perangai yang tidak elok ye kawan kawan.

hmmphhh...tataula nak cakap cane lah lagi..kite tunggu dan lihat jelah ye...usaha dan sabar..

0 comments: