Monday, June 7, 2010

minggu baru

ending of last week was quite good..except for my migrain on Friday evening..aku siap mintak blk awl nieh..punyelah tak tahan..jolok anak tekak pown tamau ilang gak weh saket tekaknye..sudahnye ade orang kasik aku makan paracetamol..alhamdullilah..lega selepas sejam..

makan mlm kat bukharry yang cekik darah kat area heritage row tu..stress aku bile mintak maggi goreng tamau sayur tp yang datangnye penuh sayur sekebun wehhhhhhhhhhh...huhuhuhu..tp sedap maggi goreng die..tp tulah..standard aa tak abes kan..tp mampos ko nk komplen bebyk..kang die sumbat molot aku ngan sayur semate..nangis aku kat situ..wakakakakka...

saturday tadek yang menarik hanyelah recharge battery badan dan melepet sepanjang hari di umah..sunday jerk aku balik umah parents aku for preparation untuk bunga dip for wedding this Friday..

aku nk carik bekas untuk letak cheque..nk glass kurus tinggi..mane nk carik erk..hmmphh..smlm meround sekejap..tp tak jumpe..lalalalala...

dh dh..entri nie aku tulis drpd pagi..tp nk publish nye nk dekat pukul 3..kojonye banyak plak arini..hotel booking..meeting ngan traders hotel..macam2lah..alamak...bende imigresen tak siap agi...bye ppl....

0 comments: