Thursday, June 3, 2010

hari hari berlalu

chewahh...tajuk cam gempak...sebenarnye aku ngantuk nieh..sbbnye smlm tido kol 3.30 pagi..sebabnye...aku citer daripada awl la kan...

aku nieh semalam kerjaan nya banyak..ke hulu ke hilir..dlm kol 3 lebih baru dapat bertenang..itu pown tidak juga..wakakakka...sebabnye ade jerk bebende kecik aku kene wat..oh shuut...baru aku ingat..kene pack up laptop yang dah configure tu...lalalalal...jap jap lagi pownboleh juge time aku nk collect fax sat agi..

jadinye..bile seharian penat..kene plak berjuang di dalam lrt..pastu membawak pule orang yang ngambik lambat 30menet...sampai umah trus aku landing..wakakkaakka...bgn2 dh kol 9.30mlm..itu pown meracau racau lapa..dapat burger daging dabel depan mata trus senyap...hahahahha..

aku hengatkan nk sambung tido..ade plak agenda orang yg aku kene teman..mengade namenye..gedik tau korang..mencik tgk..ke korang pown mencik nengok kitorang?? hahhaahhaha...nk wat cane kan...

actually temannye sampai kol 1.30 jerk...tp nak melayan piyut aku yg tetibe lapa ni..menghala lah kami ke Heritage Row..salu makan yang kat Ampang Park..tp ni apsal ntah pakcik tu nk mkn kat situ...aku layankan aje..lepas mlm bleh plak ronda ronda kejap..kate dh tido drpd petang sampai nk dekat kol 10..mmg tak ngantuk la jawabnye....


tp...........aku tatap sampai ofc on time arini..aku tatau la ape penyakit aku nieh..kalo dok sendiri tu..disiplin jerk..kalo dok umah sendiri..ha..mmg nk dekat kol 9 la aku sampai ofc..hhahaha..penyakit sangat kan..siap tetiap pagi leh lipat selimut sendiri..

kalo kat umah mak..mampos..bopreng tgk pown mintak clash okkkkk..ngan baju kat lantai..baju atas katil..baju kotor tinggi melangit..bebrg atas katil lagi..perrggh..aku sendiri pown kengkadang sakit mata..tp leh jerk wat bodoh..

ke sume org pown mmg camtu weh? hahahhahaha...

0 comments: