Thursday, May 6, 2010

Tumbesaran yang sehat

seperti yang sume telah sedia maklum...badan aku dh naekk hokeeeyy...memule tu macam agak stress...hagak2 la kan..pakai korset tp badan naik..camne..inilah akibat kalau..

kurang tido..knape kurang tido..
jimba lebih..bile jimba lebih..
kondisi diri tak stabil..
bile tak stabil..berat badan pown naek laaaa NGENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG..

demit demit demit..tapi mak kate ok..auntie urut kate ok..mata aku tengok yang tak ok niehhhhhhhhhhhh...

dahla semalam punye kesah lagi best..

aku tengah bersenang lenang di atas katil sambil chatting..fb..dan layan movie..makhluk yang chatting ngan aku telah memasukkan anasir anasir mentekedarah di dalam badan aku ni haaa....

tindakan seterusnye...aku colek die teman aku makan Ice Cream...kononnnyeeeeeeeeee...

drpd ice cream..membawak ke medium set burger baru mcd tu..
drpd mcd..membawak pule ke cocok cocok kat downtownnnnnnnnnnnnnn..

temokkkkkkkkkkkkkklaaaaaaaaaaa sayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...hish awk nie..
tp menurut katanya "biar gemuk sebab bende sehat"
wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...sadisnye lu punye perli..takpe takpe..kite harus terime ngan hati terbuka..ngah ngah ngah...hatisayamemangtengahterbukapown

kesudahannyaaaaaaaaaaaa..aku pulang jam 2pagi..ape? mak tak marah ke?
memang takla kannnnnnn..sbb die tau kalo kuar pown dh nk kol 11..kuar selekeh2..tak jauhla tu perginye...kalo kuar lepas blk kejeeee..mmg ade harapan laaaaaaaaaa anaknye gi berjoget..


saya...saya...sebenarnye saya....panggggggggggggggggggggggg..lempang diri sendiri..ko pahal diella..sakit? ngahaahhahaha...oppsss...maaf..asl ntah cani..aku pown tatau..sebenarnye aku masih angau..aku ingat pasni aku nak propose cani kat event management kat mesia..

"boleh tak organize konsert UNGU 3 minggu berturut-turut....boleh laaaaaaaaa..plisssssssss...itu je CINTA saya skang..hanya satu..PASHA PASHA PASHA.."

dan aku tinggalkan korang dengan Ku Ingin Selamanya (lagi mau tanya sapa nyanyi kaaaa)

Cinta adalah misteri dalam hidupku
Yang tak pernah ku tahu akhirnya
Namun tak seperti cintaku pada dirimu
Yang harus tergenapi dalam kisah hidupku

Ku ingin slamanya mencintai dirimu
Sampai saat ku akan menutup mata dan hidupku
Ku ingin slamanya ada di sampingmu
Menyayangi dirimu sampai waktu kan memanggilku

Ku berharap abadi dalam hidupku
Mencintamu bahagia untukku
Karena kasihku hanya untuk dirimu
Selamanya kan tetap milikmu

Di relung sukmaku
Ku labuhkan s’luruh cintaku
Di hembus nafasku
Ku abadikan s’luruh kasih dan sayangku

cinta cinta cinta sama Pasha..tak kesah la duda pown Pasha...gwe lagi suka kok..argghhh...*pitam
*sayarasasayasukaawakkot*

0 comments: