Wednesday, May 5, 2010

Klinik oh Klinik

semalam aku berjaya memaksa diri utk ke klinik..sebabnye? ramai sangat plak yang takotkan aku pasal virus H1N1. siap ade ofismate ckp anak die punye schoolmate positif H1N1. lagilah aku takotkan..tp setelah aku bertemu tuan doktor....

die cakap..demam biaseeeeeeeeee..sore throat aku disebabkan oleh phlegm yang berlambak lambak banyaknye..eiiiiyuckkkk..ceh..nk yuck yuck konon..padehal kahak sendiri..wakakakka..pasal pe aku citer pasal kahak plak nie..

tp laaaa ni aku cam ade masalah..dr kasik Clarinase for the phlegm..tp asl lepas aku makan ubat tu macam gastrik aaa..pedih peyut..sampai malam tadi aku terjage 2-3 kali sebab saketnye peyuttttttttttt....ke sebab peyut aku cap ayam nieh..wawawawaw

arini angin aku seperti elok...knape? biarlah rahsia..wawawawaw...cam fefeling artis jer nk ckp camtu kannnnn...tp mmg malas la weh nk citer sebabnye..nk menahan saket peyut lagi nieh..

ni drpd pagi bz wit da application for work permit & visa..pengsan aku cani...dahla UK passport takleh apply kt mesia agi dh..nun hong kong sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....adeh..

dh dh..nk sambung buat keje..arini balik naik ape ek..? hmmmm

0 comments: