Friday, May 14, 2010

semalam yang hangat

hangat keeeeeeeeeee...hhahahhha..memang tak la kan..semalam actually aku teringin nk makan mecdi yg segalenye dabel tu..aku dah terbayang-bayang dh mekciken dabel yg berinti 2 itu..ok fine aku tamak.....


pastu pastu pastu....kene ke sane sini anta barang..sudahnye..makan nasi lemak ayam goreng jerk..tp takpe..sodap jugaaaaaaa....hahahahha...

konsep makan semalam adalah...aku amik lauk ko takleh makan..ko pown hamek lauk aku takleh makan...konsep dengki nieh....hep hep hep..biase tuuuuuuuuuuuuuuuuu....



skali ade plak agenda tak dijangka...karok sessionnnnnnnnnnnnnn......hahahahha...tadeklah lame..kejap jerk..dlm 2 jam lebih..hahahahha....eh kejap la tu..salu aku gie ngan exbopreng 4-5 jam utk 2 orang jerk...hah..tak tekak berdarah kalo gitu..



tp semalam aku henjoyyyyyyyyyy...karok dpt...jumpe hadek selame 5 menet pown dapat...ha?? dpt ape lagi..? mane ade pape lagi dh...ngahahhaahha..


nk gambar? gambar takyah la erk..tak byk amik gambo pown..sbb ermm...malas malas malas...hahahahah


lepas mlm ini apa akan jadi..? hmmphh..kite tungu dan lihat jerlah ye..die macam tak risau..tp berjaga-jaga jerlah...

0 comments: