Friday, May 7, 2010

anak ku tomei

2 hari lepas..sitenittomeiku lebam mukenye sebab terkelepot tgn semase sedang bermain "baba ku pulang dari kota..babaku belikan kereta..kereta kecil warna meyah.." *kesimpulannye die tgh men menan kete lah..dan tersembam..dan terlebam pipinye..


gambar lebam tadek sbb die bergerak aktif..


sampai sampai dengan segeranya aku gomol2 sitenittomeiku itu...gelak gelak..tetibe..peyut aku plak bernyanyi lagi pasha..eh..pasha lagi...dan makan lah aku sop daging yang maha sedap itu...


time kasehhhhhhhhhhhhh mama sitenittomeiku.....



smlm sitenittomeiku ade 3 babysitter termasuk aku..dan sume bz dgn bb masing2..dan sitenittomeiku juga teruja dengan bb kami..wakkkaka...sapentah yg bz donlod lagu nk masuk dalam bb nye itu..ngahngahngah..



hoih hoih dik...ade ingus laaaaa...dan die dengan selambenye mentenyeh idong die tomei tu kat pipi aku..idung yg manyak ingus tu..awk mmg kurang sopan diiikkk....penah skali agaknye aku bising mekak2 tepi telinge die..die masukkan 4jari jemari halus die yang baru die kluarkan dr mulut die dan trus ke dalam mulut aku....awk niehhhhhhh...seb bek ai sayang manyak2 tauuuuuuuuuu...



ini pule bile die sedang menjadi cik puan besar..mase nie die dikerumuni mamarazzi2..bodyguard die sorang tolong pegang takut tersembam lagey..ngahhahha... gigih sume nk masuk gambor dlm fb memasing claim anak sendiri..haahhahaha...

glamer awk dikkk....

sayang manyak manyak..aimissyudiswekenladikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

huaaaaaaaaaaaaaaaaaa....mokcik nk wat bende minggu nieh...dok tahu nieh

0 comments: