Tuesday, April 13, 2010

new experience

oklah..since few people asked me about my new job. here are the highlights who've asked:

  1. not many staff in da office..most of the time they'll be in site office
  2. mixture of chinese, malay, indian n expats
  3. calm office
  4. no cute guys
  5. they've given me work. IT & admin stuff
  6. I'm adapting n making myself comfortable here
  7. 1st day induction lunch in delicious..i had smoked salmon angelhair (fav nieh)

lagi apa mau tau? tp aku lupe bawak hdd..so skang otak macam nk pecah..because

I CANT LIVE WITHOUT MUSIC

seperti aneh membikin kerjaan tanpa music..pakai jelah hp nieh..bape kerat je pown lagu yang ada..tak sampai 10 kot..huhuhuhu..i really really need to bring my HDD tomorrow..a trf all my songs here..kalo tak mampos otak tak bergerak tanpa music..

skang kite ulang ulang jelah lagu
  1. Back that thang up
  2. Cemetery Drive
  3. Famous Last Words
  4. Gak Ada Waktu
  5. Heaven Can't Wait
  6. Ku Bukan Aku
  7. Lagu Kita
  8. Merindukanmu
  9. Mr. Brightside Acoustic
  10. Mr. Brightside (aku chenta)
  11. My Happy Ending
  12. Rock The Party
  13. Telephone
  14. Terlanjur Cinta
  15. The Winner Takes It All (ye aku ol skool..so wat)
  16. Thinking of You
  17. Tricky Tricky
  18. Twisted
oh..ade 18 lagu sebenarnye..tp tolak 6 sebab aku dh edit utk jadik ringtone..so dat 6 is not a full song..arrggh...abeh bateri hp aku nieh..

tp simpan battery pown ade ke orang nk call kan..nghahaha..so..oklah..aku nk sambung keying in inventory for stationery...ngahhahha...i'll of to haf lunch wit da usual crowd in wisma denmark punya mamak...

AREPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP..nasik goreng sardin 1...oh heaven..

0 comments: