Thursday, April 22, 2010

Bila angin Puting beliung

badan panas..demam la kot..

knape demamla kot..sbb slalunye kalo nk demam tekak akan di attack dulu..

nie dah rase tak sedap tekak dah ni..tolonglah jangan demam

aku nk pelok pelok anak kecil ni..

tp sesudah lunch..terase seperti ok..berkat meneguk air masak..hazab weh..tp ni craving famous amos pule..hish la..tekak sile jgn macam2 ye..haahhaha..

aku tka sabar menunggu jam 5.30petang dan trus pulang kerumah..sebabnye........

big boss nk balik umah bersame barangan yg dipesan..ngahahha..tadeklah ape sgt..tp cam bosan plak pak ajis tu tadek kat umah..salu ade jerk bende kene marah ngan die..bile tak kene marah aku jadik aneh..hahhaha..ye aku saiko..

aku tak sabar tunggu minggu depan..sangat sangat tak sabar..

BF AKU NAK DATANG MALAYSIA..bf yang romantik..die ajak dating kat Stadium Bukit Jalil..kire die ingin menadahkan stadium utk aku...romantik tak..??

p/s: dot..jangan sebokkkkkkkkkkkkkkk...

0 comments: