Wednesday, April 21, 2010

apabila aku berperasaan

perasaan aku..hati aku..aku je yang tau..tapi aku aneh..knape kalo aku letak status berkenaan hati di FB..ramai sungguh yang memberi komen macam dorang kenal sangatlah ngan aku nieh..

aku berstatus seperti jiwa..sejauh mane mereka pasti yang jiwa aku benar benar haru biru

aku berstatus tenang..adakah mereka sangat yakin bahawa aku tersenyum ikhlas

aneh dengan gelagat orang...tanpa tanya usul periksa terus membuat pernyataan da andaian

tetttttttttttttttttttttt...back to myself..stetmen2 di atas adalah emosi tidak bagus. sebabnye ramai sangat yang kononnye kenal aku sangat..aku nampak suke sangattttttttt...aku nampak cemburu sangat..cam konfirm2 jerk aku tidak tenang selagi orang itu tadek dalam idop aku..hahhahha...

malas pulak aku nk berciter panjang pasal emosi nieh. semalam aku berjalan drpd ofc ke sogo..pancet sialllllllllllllllllllllll....sudahnye kaki aku macam nk tercabut arini..dah la semalam balik aku susah nk tido..seperti ade yg mengikot balik..hishla...tak suke okkkk....

so..esok last aku naik lrt...yay!! dh dh..nak sambung kerjaan niehhhhhhhh

2 comments:

Wira Nordin said...

diella..
people yg concern tu kerana mereka care..
hargai mereka mereka tu..
nanti nanti mereka mereka dah x peduli, lagi kita susah..
cumanya, jgn la biar sampai mereka over..

Dark @ng3L said...

wira..
i know which one yg care..
n i knw which one yang 'know it all'
hahahahahhha