Sunday, June 28, 2009

::Soalan Dalam BM::

malas nk buat tag tapi otak tak tenteram..

1. Bekas kekasih saya adalah: yang mana satu?

2. Saya sedang mendengar: Grey's Anatomy Season 3, 2nd CD

3. Mungkin saya patut: mengkaji semula situasi dan keadaan

4. Saya suka: jika saya dapat tunaikan satu permintaan keluarga

5.Sahabat-sahabat baik saya adalah: bermulut keji tetapi berhati baik dan saya sangat memerlukan mereka

6.Saya tak paham: kenapa orang masih melengah-lengahkan waktu

7.Saya kehilangan: semangat itu

8.Ramai yang berkata: bila nak kawen?

9.Makna nama saya: seorang yang adil..anda boleh buat.saya juga (you can do it? So can I...)

10.Cinta (sejati) itu adalah: apabila orang sanggup mendengar amukan marah pasangan dan pasangan pula sanggup bersabar walaupun sudah kehilangan masa

11.Di suatu tempat, seseorang sedang: tido

12.Saya akan cuba: menjadi seorang yang menerima apa sahaja

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud: *tiada maksud

14.Telefon bimbit saya: masih agak baru

15.Bila saya terjaga dari tidur: melompat dan ke bilik air

16.Saya paling meluat apabila: perkara ditunggu tak kunjung tiba

17.Pesta/Parti adalah: saya ingin pergi sangat sangat sekarang untuk menghilangkan diri daripada realiti kejap

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah: koceng koceng saye

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: perhubungan tidak lebih daripada kawan untuk bercakap talifon sahaja

20.Hari ini: saya krenki

21.Malam ini saya akan: tido cepat

22.Esok pula saya akan: mengikuti sesi GBS selama 2 jam

23.Saya betul-betul inginkan: apa yang saya inginkan

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini: sampai bila saya boleh tersenyum

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan: OneUtama

26.Makanan Barat atau Jepun: saya suka makan

27.Bilik yang terang atau gelap: diella tak kesah

28.Makanan segera adalah: makanan saya di hari jumaat

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : ok bye

30.Saya rindu: untk berjimba-jimba

Malas nk tag orang sbb jiwa tidak tenteram..harap maklum

0 comments: