Saturday, June 27, 2009

::Pesta Malam Indonesia 3::

pada minggu lepas...berlepas lah kami bertiga ke Pesta malam Indonesia 3...mlm sebelum konsert aku memang seksaited giler tahap cipan hokeeyy...siap bangun awl sbb terlalu seksaited untuk Sheila On 7..yeza..aku bayar harga 2 tiket semata-mata untuk Sheila on 7..*satu lagi tiket dibayar untuk membawa bodigad..

aku punyelah tak senang duduk kat umah untuk menanti jam 2.30 petang...tp sempat lagi ke J.J sbb nk belikan kad Father's Day..ha..last menet okk...wawaw...

jam 2.30 petang bestfrensejakblomberskolah sampai depan umah...kami pown lagi..trus bergegas ke Shell tasik selatan..sebabnye..bodigad kami menanti di sane...wawaw..

sampai Shell Tasik SElatan..aku tukar kreta..masuk dalam kete bodigad pule..wawawaw...selepas parking kami pown bergegas ler ke tempat konsert..tp sempat singgah di gerai membeli burger..sbbnye..ade kekanak pendek lapa la pulakkkkkkkk.....aku nie dh kenyang keseksaitedtan nk nengok duta n eross nie..die boleh plak nk mkn..wawawaw...

time si kenit tu gie beli burger..aku suh bodigad aku pegang tiket..sbb aku takut ilang..die pown masuk lah tiket itu di dalam poketnye..

lepas teman die makan..kami pon menuju ke pintu masuk..before sampai pintu masuk..dh ade sekoriti nk cek kite dh ade tiket lom...Shidot dah terlepas ke depan..sekali bile bodigad aku selok poket die..tiket tadek...poket suar bocor..

sape boleh teka...agak-agak kan..muke aku manis tak time tue sambil berkate.."eh takpelah yang...saye pown bukannye chenta sangat nk tgk Pesta Malam Indonesia 3 nie...jomlah kite balik"

ko hengat nk jadik mcm tue...tadek maknenye...muke aku dah memang cam pompuan giler kene rasuk semangat antu pocong endonesia dah nie..

mase tgh patah balik nk carik tiket..terserempak ngan encik bulan dan aweknye..tp tidaklah kami menyinggah untuk berborak dengan mereka...sbbnye..ape kau berani nk buat pit stop ketika ko dh ilangkan tiket aku yg paling berharga itu....pegi balik dekat tempat mkn burger...tadek..

dlm pale otak aku dh pikir ilang dh..sbb lame weh si shidot tue mkn burger..konfem orang dh curik tiket tue...tp bile kitorang trace blk jln yg kitorang lalu tu..skali jumpe keratan untuk cabutan gitar tue...*sape yg pegi jerk tau keratan apekah yg aku ckp nie...

skali aku dh nampak tiket..aku trus kutip dan trus membiarkan lagi 2 manusia mencarik tiket2 itu..wawawawaw...terkedek kedek dorang kejar aku blk..aku punye tahap marah..mmh aku tak leh bercakap weh...kalo aku ade pisau..dah aku rodok perut yang boroi itu...seb bek ade shidot yg menenangkan aku yg baran ini..al-maklumlah...bape lame die kenal aku..siap leh ckp...

"jumpe balik tiket nie..berkat ko semayang b4 tgk konsert nie"

trus aku tak jadik marah..dh jumpe balik tiket...on da way nak masuk tue..singgah la di tempat encik bulan dan aweknye..sembang sembang seketul 2 bersame encik bulan *aweknyamenjauhkandiridanjangankautanyamengapa*...semapat jugaklah aku meluahkan perasaan amukan terhadap bodigadku kepada encik bulan..Aik..lain macam ja bunyik..wawawaw


::Inilah tiket yang hampir ilang itu::

bile dh masuk dlm tempat konsert..panasnya ya rabbi...

::Muke kepanasan::


::terjumpe tiket pmi2 dalam poket suar:

kantoi ok pakai suar yg same untuk PMI2..bila dah masuk, duduk lah kami di bawah khemah oren..eh khemah ke..*akutatau apekah name menatang oren tue*

duduk bawah tu sempat lah mkn cheese wedges 2 kotak..share 3 orangla wehhhhhhhhhhh....wawaw..mase opening act kumpulan aku dan jinbara kami masih dibawah khemah oren lagi...dan sempat jugaklah aku nyanyi lagi Cinta Pantai Merdeka...*oh terase sungguh rempit...

pdi nk start jerk kami trus ke depan...dan terjumpe awek ini....*taksukesbbnampaksypendekdangumut*

::along sentiasa slim::

bile time padi dan andra & da backbone mmg aku dan shidot keras weh..kitorang cam bongok2 kat situ tatau lagu dorang..yg kitorang tau hanyelah menanti sebuah jawaban & sempurna..siap ade stetment

:wehh...orang gemok depan kite pown nyanyi wehh..." keji weh stetmen ko...jadiiiiii..mari bercamwhoring...

::Fanatiko SO7::

::Time Andra kot::


::Aku Bosan::

::Andra & Da Backbone::

::Sudah tidak sabar nie::

bile start jerk Sheila On 7...aku dah tak peduli kat bodigad dh..aku kasik kamera jerk kat die...aku trus tak hengat donia...melompat lebih tinggi..sahabat sejati..dan berbagai lagi..mmg aku sampai ilang suare...puas hati weh...

sempat lagilah aku maki orang sebelah aku sebab nk beramah mesra dan mengambik aku secare curi..tau lah aku gojes weh...tp tis is Sheila on 7 okkkkkkkkkkk...ko jgn kaco aku leh tak...ade lagi jejake lain yg sebok memandang since padi wat performance..tp dat guy harmles..kenape aku ckp harmless...sbb ade awek die kat sebelah..konfemlah die akan setakat pandang jerk kan...wawawaw...

tp pape pown aku memang puas hati...sheila on 7 tak pernah mengecewakan aku..drpd konsert 2 jam di stadium putra bukit jalil...PMI2 dan ini PMI3...and FUCK to suratkhabar KOSMO yang mengatekan persembahan Sheila on & sangat hambar pada mlm PMI3...ko bodoh ke ape weh....

bile aku nengok blk kamera aku..encik bodigad hanye tangkap gambo 2 keping jerk SO7..pastu die lapa..die gie mkn...ceh...patutla sebegitu rupa saiz nya..wawawaw..



bile time gigi...aku sebok mkn..shidot dh blk...time Dewa pulak..ade 2 pasangan berchenta nk dok dpn dpn..ha..pegilah korang..aku dah pancet..aku hanye mau bersandar di kusyen yg empok sambil menyanyi lagu dewa...sampai bodigad aku pown aneh...kate tak minat dewa..tp sume lagu dewa tau nyanyi...*itu di lain ceritalah ye...aku penat nie....nk carik mak aku sat....di hospital...byeeeee...

i love u eross............................

2 comments:

shidot said...

2 keping je bodiguard ko amik...aisey...
mmg bodola kosmo kata so7 hambar...dia pekak n buta kot...kite punye la havefun bagai nk gle...mariiii kita pecat die!!!!

shidot said...

btw, ms andra...aku nyanyi la..ko je kebuhsanan...hehhehe