Monday, June 29, 2009

Oh Kome, Durian Dah Berbunga

pade minggu PMI3 tue..pakcik aku datang drpd penang...die singgah di taiping dan membawa beberape bijik durian..keesokan harinye..aku pun inginlah mentekadarah doyan doyan itu..upenye tinggal satu tupperware sahaje..waa...sedihhhhhhhhhhh...dapat makan 5 ulas jerk weh...mane cukup..

pastu on Saturday night..on da way nk gie dinner kat Ampang Waterfront ternampak beberape gerai menjual doyan..seperti enak2..tp aku malas nk benti benti..pastu...semalam..aku naik kreta biru yang sungguh berbau doyan..sebabnye..ade 2 orang baru lepas makan doyan..jadiknye satu kete berbau..ini tidak adil...

dan sungguh bertuah sungguh aku kerna ibunda ingin membeli belah di jusco maluri...aku soda terbayang doyan..doyan supermarket pown jadiklah..

lalu jerk depan orang jual doyan..aku trus..

Aku: Ma..nak nie boleh..? *ye aku masih kanak2..kene mintak permisi dahulu
Mak: Amiklah..
Penjual: amoi...lu beli la..gerenti sedap..promosi nie..50% off..3 kotak rm45..
Aku: *mate sudah bersinar2..kite amik 3 lah ye ma
Mak: aik..banyaknye..2 sudah...
AKu: ala...............satu polisterin nie La nak mkn sorang..*mampos tamak
Mak: Amiklah..
Penjual: Ha amoi..lu angkat nie satu ulas..makan sekarang..i kasik free
Aku: *amik dan trus melayang ke sorga ke tujuhblas....sedap hokeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy

kat jusco..tuhan sajelah yang tau betapa anxiousnye aku nk balik umah dan makan...balik jerk..aku trus suh mak aku panggil apak aku turun..


::Tak Sabarnye::

::D24::

Kesimpulannyee.........

::I'm in heaven::

mlmnye aku makan lagi 2 ulas...ahhh..indah

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Muka sangat teruja makan :)

Dark @ng3L said...

cik n..
haruslah teruja..durian hokeeyyy