Friday, April 3, 2009

::Wedding Tym::

sabtu lepas adalah hari yang sangat full...sebabnye..kami ke wedding cik tym yang kool di sungai besi..wawawaw..tp standardlah kami..ari kenduri baru terhegeh-hegeh nk carik adiah...gegas ke Mid Valley..knape Mid valley..? sbb aku nk carik sesuatu yg ade di Mid Valley...skali menatang tu takde yg baru..hanye ade yang display...yang display pule tak memberangsangkan...seb bek mase tengah jln2 nampak pesen lain yg menarek...trus rembat aa apa lagi..

disebabkan aku mempunyai skill balutan yang ebat..kitorang lepak di kedai roti yang aku soookkaaa sangat di Garden dan membalut adiah..aku rase dat was da 2nd time aku balut adiah orang kawen kat situ...1st time aku tak ingat sape yang kawen..

lepas membeli adiah...kami menuju ke kenduri kawen sambil aku melakukan skil bermekapan di dalam kereta..wawawawaw...

bile sampai saja..tengah berjalan aku nampak seorang yang tinggi di dalam kereta hijau melepasi aku...cam ku kenal...tapi kenapa jadik co pilot kreta ijau..bukankah kreta die itam..tapi diabaikan sebab dah nampak penganti lelaki daripada jauh dengan kaca mata itam nya itu..waaahhh..segak sungguh dia...

jalan lagi mencarik tempat kendurinye...nampak pule pengantin perempuan teruje melihat pakcikku datang..wawawaw..dan kami terus menuju ke khemah...yaAllah...punyelah ramai orang yang datang..terpakselah bergiliran mengambil makanan..gilerla weh..siap kene men cop tempat agi..semase menunggu untuk mengambil makanan..nampak la pengantin berarak ke khemah..dan aku nampak lagi orang tinggi itu..ha..memang sah la die nie walaupun aku tidak memakai cermin mata...

sapa lagi yang setinggi itu..dan dia juga yang menegur ketika aku sedang ralit mengambil makanan...

makanan kenduri itu........marveles bak kate mat salleh..gulai ikan kering aku masih terbayang hingga ke hari ini..dan lauk dagingnya..ish..memang tengok pown tau sedaplah......

puan pengantin...tolong carikkan resepinya bolehhhhhhhhhhhhhhhh????????????????????????????????

selesai makan..kami pun bergegas untuk mengambil gambar dan pulang..sebabnye panas wehhh..kulit aku dah terase bagai disiat..itupun gigih nie bawak kipas supaya muke aku tak perlu dibawa ke klinik di kemudian hari...wwawawawaw...dan pengantinnye...

::Pengantin Rock::

nak tau siapakah si tinggi itu...


::sapentah::along::wani::

tentulah along kannnnnnnnnn....

along ceria jerk muke walaupun panas terik...tp apsal muke aku spastik wehh....selepas bergambaran ala kadar kami pun pulang...eh pulang kah...? wawawaw...dan terjadilah konversasi ini

sapentah: oh..along tu takdelah tinggi sangat pown...tinggi biase jerk..korang jerk yang pendek pendek
perempuan katik tp ada yang sayang: ......

sialan kan..pape jerlah...

::ini yang kami dapat di kenduri::

walaupun rupanya biasa..tp kueh kapet di dalam nye pon aku teringat sampai sekarang..dan lagi skali..

puan pengantin...bleh bagi no tipu tokei nya takkkkkkkkkkkk..plisssssssssssss

kemana kami seterusnya...

::Tunggu esok::

4 comments:

Radin Hairi said...

kejamnye org bg stetmen tuh :P

Dark @ng3L said...

orang tue memang kejam...

tp kalo along dok blakang blakang orang yg kasik stetmen tue mesti nampak pale along sket..badan alogn trus ilang..

wawawaw

Along said...

amboi bukan main lagi kua statement.

hahaha.

tapi betul gak statement sape ntah - bia katik tapi ada orang sayang ;)

sebabnya along panjang sebab sebok mencari orang yang sudi sayang dia wuwuwuwuwuwuwuwuwuwu :P

Dark @ng3L said...

along...
ramai jerk yang sayang along...

buktinya...weken along sentiasa terisi kan...???