Tuesday, February 17, 2009

::Resdung Lagi::

semalam adalah hari puyuh...puyuh ker? puyuh ler jugak..sebabnye..aku ade hal penting selepas keje..so cadangnye tamau masuk umah..maknenye aku trus park kete kat umah dan jalan lenggang lengguk ke LRT..

perjalanan semalam

umah - Stesen LRT Pandan Jaya - Stesen LRT Chan Sow Lin - Stesen LRT Tasik Selatan - Stesen ERL Tasik Selatan - Stesen ERL Putrajaya

aku ade menerime pesanan supaye jangan puyuh2..tapi cane aku tak puyuh..aku baru nak naik tangge lrt umah aku tue aku nampak tren dh dekat..aku larilah cepat cepat..alang-alangkan..takkan nak tunggu satu tren agi..malas lah aku...

yang lain tue aku tadek pown lari..tp disebabkan makanan lom hadam agaknye sbb kol pat petang smlm aku bantai megi goreng dek kerane terlalu lapa...sampai erl putrajaya aku cam nak muntah...wawawawawaw

agenda aku smlm hanyelah rawatan resdung jerk..tp disebabkan lame tak wat..dan ahad ari tue aku bantai nasi goreng ketam..ha..memang seronoklah lah ulat-ulat tue bermaharajalela dlm muke aku nie kan...abehkan la pat batang lilin akak tue...wawawaw..

ari nie..sudahnye muke aku gatal2..sebabnye aku nie kalo lame tak wat treatment resdung...bile wat blk..mulelah die gatal2...almaklumler..die marah agaknye kan..wakkaakak...bleh gitu wat dialog untuk muke sendiri..wakakkakaka

jadinye untuk minggu ini dan minggu depan say NO to seafood..eh bleh ker aku tak makan seafood...takpe takpe..kite COBA....

bile yg tak bleh tue..tetibe aku terbayang Bubba Gump..Cane??

5 comments:

Radin Hairi said...

em, ok gak tu...ajak badd skali. kite g mam bubba gump.

kome makan salad sudah, kami makan udang 1 bucket emuahahaha

Dark @ng3L said...

takpe..nnt aku wat muke kesian kat bf aku..

mesti die kasik aku makan lapan baket...

nk bet?

arkhaios said...

aku nak makan sate seperti yang dijanjikan..terhalang akibat percintaan romantis penuh halangan..

macam muvi usop haslam..emalahai..

Dark @ng3L said...

aku nk teman jugakkkkkkkkkkkkkkkkkk

nak sate poyot babad..yay yay..

sate poyot babad..yay yay..

jap ye...mintak duit kat Jade SII sat...

Mrs. Alexis said...

My dear, kesian u ada resdung.. eh tapi I pun ada resdung.. :(