Monday, February 16, 2009

::hari Chenta-chenta::


sane sini orang sibuk memperkatekan V'day ari sabtu lepas..? aku sibuk di ofis baru...dan sibuk berargue...penjeles ebat juge die ye...muahahahha....


cut it short..usually aku akan terime sejambak bunge drpd mem besar kat umah aku tue..tp semenjak mak apak aku nie sedang dalam usaha menjadi orang orang beriman..mereka delete terus V'day daripada calendar idop mereka..walaupun mereka sangat menyedari fakta bahawa anak2 mereka nie menunggu bunge & coklat...*dasar antu coklat dan suke dapat bunge..


so no chocs n flowers for me..finnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....takpe takpe aku akan pau bende lain pule....dasar anak mata duitan..waakkakaka...


pagi aku sungguh sibuk di Jalan TAR..pusing sane sini sampai ke SSf mencarik idea untuk kawan aku punye pahar...tema inginkan biru putih...selesai di Jalan TAR...bergegas pule ke Sg Wang..disebabkan jalan tutup..aku terpakse parking kat Times Square dan terpakse menaiki monorail...celake sungguh...ye aku takot nek monorail...tetibe terbayang cemane kalo monorail terbalik ketike die sedang koner baring semase menuju ke stesen Bukit bintang...S**T!!!!....


kami sungguh lame di Sg Wang..settle itu ini dan trus lunch di Tepanyaki..makanan baru ingin hadam pak ajis msg mak ajis..


"kat mane? tersangat lapo"


kami gelak tak hengat donia...kesian pak ajis di umah..dan aku merempit pulang..santai santai kejap di umah...


ade plak teksi kaler biru tak bermeter sampai depan umah aku..teksi tue bawak aku gie KLCC...jalan sane sini..tadek yang menarek pown..sbbnye..sampai jerk KLCC migrain yg hebat sedang melande..sialan sungguh..


sampai KLCC dlm jam 5.30..kol 7 udah balik...jalan jalan tengok kasut sajork..


so last saturday is a b.z.s.a.b day............
p/s kepade pakcik bawak tekci...aku nak coklat bleh...???

0 comments: